Eska Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Har fått meg et m5 instrument til min 520 m50, noen som vet om det er mye jobb for å få det til og passe?? er digitalt speedo jeg har, men bare 2 kontakter bak, ikke 4 som på m5 takker for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 veit om ein kompis som monterte de på ein 540 men den vart turtellaren feil, å tempmålaren funka ikke osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Noen som vet? Har lest at alle modeller fra 525-> skal være "kompatibel" med dette... (store ledningsnett) Tenkte kanskje og skaffe dashledningsnett fra en 525 -> m5.' Har også lyst og sette inn stor kjørekomputer, har fått tak i den og den store "ramma" til den... Noen som vet noe om dette emne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 veit om ein kompis som monterte de på ein 540 men den vart turtellaren feil, å tempmålaren funka ikke osv Har lest litt om dette, regner med det er fordi at codesticken på m5 instrumentet er laget for en 6 sylindret bil og ikke 8 ville kanskje løst seg med og bare flytte kodestikkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 tt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har fått meg et m5 instrument til min 520 m50, noen som vet om det er mye jobb for å få det til og passe?? er digitalt speedo jeg har, men bare 2 kontakter bak, ikke 4 som på m5takker for svar!!! M5 cluster har eproom M35080 chip. Du må fjerne eproom chip og lese med M35080 programmer. Etter at du har lest eproom, skriver inn din bils VIN og kalkulert bytes for km. Så lodder du igjen chippen. en annen mulighet er å fjerne eproom chip, nullstiller km til 0 (hvis cluster er under 255km), sletter GM,SA,VN og VIN i eproom.Så lagrer data i eproom og lodder tilbake chippen. Nå kan du bruker DIS og retrofit cluster. haha! Whaaat? er dette google translata? hvis ikke, kan du skrive det på en måte som kan forklare det til en 5 åring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå