Gå til innhold

Montere m5 instrument i en 520 m50

Eska
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 4 months later...

Noen som vet?

Har lest at alle modeller fra 525-> skal være "kompatibel" med dette... (store ledningsnett)

Tenkte kanskje og skaffe dashledningsnett fra en 525 -> m5.'

Har også lyst og sette inn stor kjørekomputer, har fått tak i den og den store "ramma" til den...

Noen som vet noe om dette emne??

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
veit om ein kompis som monterte de på ein 540 men den vart turtellaren feil, å tempmålaren funka ikke osv

Har lest litt om dette, regner med det er fordi at codesticken på m5 instrumentet er laget for en 6 sylindret bil og ikke 8 :) ville kanskje løst seg med og bare flytte kodestikkene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg et m5 instrument til min 520 m50, noen som vet om det er mye jobb for å få det til og passe?? er digitalt speedo jeg har, men bare 2 kontakter bak, ikke 4 som på m5

takker for svar!!!

M5 cluster har eproom M35080 chip. Du må fjerne eproom chip og lese med M35080 programmer. Etter at du har lest eproom, skriver inn din bils VIN og kalkulert bytes for km. Så lodder du igjen chippen.

en annen mulighet er å fjerne eproom chip, nullstiller km til 0 (hvis cluster er under 255km), sletter GM,SA,VN og VIN i eproom.Så lagrer data i eproom og lodder tilbake chippen. Nå kan du bruker DIS og retrofit cluster.

haha! Whaaat? :P er dette google translata? hvis ikke, kan du skrive det på en måte som kan forklare det til en 5 åring? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...