tonyku Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Strøkent. Ikke elektrisk. Ikke armlene. Kun seter forran og bak. Midtarmlene bak. Kan selges hver for seg. 3500,- bud. Troms/Storfjord EDIT: De er til sedan. 2 bilder lenger ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedricoen Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Er litt langt vekke dette her :s Men veldig lyst på svart skinn Hvor mye for å sende dette her til bergen tror du ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 jeg er også veldig interresert, men langt unna meg å, så må bli med hjelp fra posten.. har du noen bilder?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Legger ut bilder i 10 tiden. Skal innom garasjen på tur til frisøren. Tipper det blir tungvindt og dyrt å sende men man veit aldri. Er ikke sikker på posten sine satser idag. EDIT. Hadde 2 bilder på pcn faktisk. Sete er BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Så ikke gærent ut:) men gjerne fler bilder:) og vis du bestemmer deg for at du kan sende, så kjøper jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Litt endringer i planen. Bilder kommer ikke før til mandag da jeg plutselig bestemte meg for å dra på Narvik Helt Rått festivalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Have fun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reem Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Kan du sende til Bergen er jeg også interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bongt Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 hei bor i tromsø kor mye skal du ha for skinn interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhogmo Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 hallo. er setene fortsatt til salgs? bor i Nordkjosbotn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå