Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:grab:
Er rattet fremdeles til salgs og hvor mye evnt. nå som airbagen er borte. Passer det til e39 1998

Er ikke sikker på at jeg vil selge airbag så har fjernet den fra tråden, men begge blir sannsynligvis solgt for rett pris. passer 1998 mod, kom i fra en :)

Har bud på 2500 for begge.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
:grab:
Er rattet fremdeles til salgs og hvor mye evnt. nå som airbagen er borte. Passer det til e39 1998

Er ikke sikker på at jeg vil selge airbag så har fjernet den fra tråden, men begge blir sannsynligvis solgt for rett pris. passer 1998 mod, kom i fra en :)

Har bud på 2500 for begge.

Er veldig interessert, men er det enkelt å bytte dette selv og er er det noe mere jeg trenger. Eller er det bare å bytte mot det jeg har. Har nå multi ratt(buss), men ikke med telefon.

Skrevet

Er veldig interessert, men er det enkelt å bytte dette selv og er er det noe mere jeg trenger. Eller er det bare å bytte mot det jeg har. Har nå multi ratt(buss), men ikke med telefon.

Smal sak å bytte:

Batteripole av-

To torx skruer bak ratt

Airbag av

Mutter til rattnav av

Koble ut kontakter

Av med ratt, på med nytt

reverser prosessen

=)

Skrevet

Kjører fra Oslo og nordover på lørdag. Ønsker CD veksleren og lyktene (glassene) Pris for begge deler. Regner med det er de glassene som er avbildet på den e39'n i linken du la ved....

Øhhhh...glem det med mindre du vil sende :-) Trodde der sto mysen mannen , og da hadde det vært på veien.

Sorry...men kan nå få en pris likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...