jolly Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 hvis det er disse : viewtopic.php?f=14&t=186912 lyktene du selger , så er det ok....og da regner jeg med at du hiver med den cd veksleren for 1500.- pluss frakt... Hvis ja , så kan du betrakte de som solgt. PM , så får du det du trenger til adresselappen...
Mysemannen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 hvis det er disse : viewtopic.php?f=14&t=186912 lyktene du selger , så er det ok....og da regner jeg med at du hiver med den cd veksleren for 1500.- pluss frakt...Hvis ja , så kan du betrakte de som solgt. PM , så får du det du trenger til adresselappen... Misforstod siden du skrev glass, kan få lyktene og veksler for 2k =)
Mysemannen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 bilder og pris på skinnstoler? Første side min venn
jolly Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Tar lyktene for 1500.- CD veksleren er oppe og går igjen..tok den ut. Satt en sikring under som var røket... Sender deg PM med navn og adresse...
Mysemannen Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 CD veksleren er oppe og går igjen..tok den ut. Satt en sikring under som var røket... Aha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå