Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er det noen som kan forklare eller eventuelt har bilder av hvor den skal? regner med att den går inn igjen på innsuget eller noe? blir så mye søl av å ha den ut i friluft

sitter forresten b25 innsug på den

• 2 weeks later...
Skrevet

har drevet å kikket litt men har ikke helt funnet ut av det, sitter det rett under innsuget så jeg må av med innsuget eller noe for å bytte slangen?

Skrevet
hei

er det noen som kan forklare eller eventuelt har bilder av hvor den skal? regner med att den går inn igjen på innsuget eller noe? blir så mye søl av å ha den ut i friluft

sitter forresten b25 innsug på den

Jeg har byttet på min bil E39 2000. Det tok 5 timer. Det er lurt å bestille alle slangene fordi de er lett å brekke ved demontering. De andre pakningene som throttle ventil, DISA og pakning til peilerør.

Ventilen står rett under innsugmanifold. De må demontere mye for å nå til ventilen. Her er E39 M52TU:

d8x3j6sehxcnzot3ogy6.jpg

qf3g4lstlpp1eig75kec.jpg

Her er min erfaring

viewtopic.php?f=1&t=187956

Skrevet

Aha da skjønner jeg litt mer.. Kan det være mulig att Ventilen er tett hos meg også så det er derfor slangen bare går ut i friluft? Det var slik når jeg kjøpte den så vet ikke helt grunnen til hvorfor det er gjort sånn.. Men har ikke merka noe med tomgangen eller noe som du beskrev i posten din

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...