Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor mye ska du ha da btw? sjekker du for sikkerhetskyld at det er plast?

Jeg får ikke sjekket det før på lørdag. Men jeg er ganske sikker på at det er av plast.

Pris er jeg da ikke sikker på. Skal du ha pumpa med?

Nå veit jeg heller ikke hva den koster å frakte.

Skrevet
Får du tatt flere bilder av setene, og hvilken pris forlanger du for dem?

Det får jeg. Men ikke før på lørdag.

Pris er jeg ikke sikker på. Sitte pute bak mangler da bilen er en varebil.

Skrevet
Mye skal du ha for shadowline listene da?

Gi meg ett bud så skal jeg vurdere. Spørs hvor vanskelig dem er å få av i hel tilstand.

Skrevet

Hei. Jeg er interessert i eksosanlegget. Vet du om både bakpotten og katalysatorene kommer fra Hartge?

Hvor mye koster anlegget?

Hvis det er en varebil er vel bilen norsk reg. Er det en spesiell grunn til at den blir solgt i deler?

Eirik.

Skrevet

Jeg får ikke sjekket det før på lørdag. Men jeg er ganske sikker på at det er av plast.

Dem pleier å ligge på alt fra 300 til 1000,- men regner vel med siden e så stor at koster vel en 200,-?

Skrevet
Hei. Jeg er interessert i eksosanlegget. Vet du om både bakpotten og katalysatorene kommer fra Hartge?

Hvor mye koster anlegget?

Hvis det er en varebil er vel bilen norsk reg. Er det en spesiell grunn til at den blir solgt i deler?

Eirik.

Jeg har ikke satt priser på noe, så her er det bud som gjelder.

Bilen er norsk reg ja. BD17018 er skiltnr.

Den blir solgt i deler grunnet karrosserirust + at jeg trenger en del deler til min egen bil.

Skrevet

Dem pleier å ligge på alt fra 300 til 1000,- men regner vel med siden e så stor at koster vel en 200,-?

Tenkte meg rundt 500 for tanken. Frakta er på rundt 360-400. Men er ikke sikker.

Skrevet
Ok. Når du finner ut hvilken type eksos det er on tilstanden skal jeg gi bud. Trenger kanskje noen andre deler og.

Eirik.

Finner det ut på lørdag :) Skal under bilen da.

Skrevet
Veier ikke den under 25 kg da? Da skal det jo koste en 200,- å sende den i posten da. Mener det var det i hvertfall.

Tror ikke den veier mer en 11-13 jeg. Men den er litt stor da.

Skrevet

Størrelsen har ikke så mye å si da. Har fått tven min i posten, det kostet ikke mer en 250,- og den er større og tyngre. Men først må vi konstatert at den du har er i plast! Men regner med det siden du har en 93 og den jeg ser til er en 94!

Skrevet
Størrelsen har ikke så mye å si da. Har fått tven min i posten, det kostet ikke mer en 250,- og den er større og tyngre. Men først må vi konstatert at den du har er i plast! Men regner med det siden du har en 93 og den jeg ser til er en 94!

Det finner vi ut på lørdag :) Har prøveskilter da så da drar jeg å henter bilen fra der den står nå og hjem til meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...