tonyku Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Størrelsen har ikke så mye å si da. Har fått tven min i posten, det kostet ikke mer en 250,- og den er større og tyngre. Men først må vi konstatert at den du har er i plast! Men regner med det siden du har en 93 og den jeg ser til er en 94! Det finner vi ut på lørdag Har prøveskilter da så da drar jeg å henter bilen fra der den står nå og hjem til meg. Tanken er av plast
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Hva slags penge skal du ha for å kappe av rustfri jekkfester? Skulle hatt begge fremme.
tonyku Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Hva slags penge skal du ha for å kappe av rustfri jekkfester? Skulle hatt begge fremme. Skal sjekke imorgen om dem er rustfri. Penger? Det må vi ta på sikt
tonyku Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Hva slags penge skal du ha for å kappe av rustfri jekkfester? Skulle hatt begge fremme. Skal sjekke imorgen om dem er rustfri. Penger? Det må vi ta på sikt Jekkfestene er desverre bortrustet.
tonyku Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Ah.. det var jo typisk.Synd.. Får man ikke kjøpt disse løs?
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 får hele kanalbiter med jekkfestet, men jeg gidder ikke betale 3000,- for et par jekkfester.
tonyku Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Har nå begynnt å demontere den. Må ta den til huggern iløpet av juni.
tonyku Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Mye for blinklysene foran? Jeg synes ikke dem er så fine. Litt matte har dem blitt. Men vil du ha dem så skal du få dem for en 50lapp Er jo dyrere med frakt nesten. Kan ta nærbilde av dem.
Anbefalte innlegg