Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger så og si ubrukte Bridgestone Potenza 225/45-17" og 255/40-17" dekk, da jeg kjørte under 40mil før jeg fikk nye hjul.

Selges for det ble montert vinterdekk på felgene isteden og kjøpt nye sommerhjul,

Dem går for 2000kr

imag0060wz.jpg

Mvh.

E. Kristoffer S.

41519997

• 2 weeks later...
Skrevet
lite tips er og skrive merke og hva dekket heter,, og kanskje en ca pris :) da kanskje det blir litt mer fart her! :)

Endret i første tråd :D

Skrevet

Birdstone Potenza og ikke BRIDGEstone? Fishy... Men er det ålreite dekk så er jeg intr da pris og dekkstr passet meg perfekt, men kjører ikke på hva som helst så hvis de virkelig heter birdstone så må jeg få sjekket opp kvaliteten på dette først. :)

EDIT: finner ikke en dritt om birdstone potenza på google engang... Kun bridgestone, men er umulig å se om du har blingsa eller ikke på bildet du har lagt ut :)

Skrevet
Birdstone Potenza og ikke BRIDGEstone? Fishy... Men er det ålreite dekk så er jeg intr da pris og dekkstr passet meg perfekt, men kjører ikke på hva som helst så hvis de virkelig heter birdstone så må jeg få sjekket opp kvaliteten på dette først. :)

EDIT: finner ikke en dritt om birdstone potenza på google engang... Kun bridgestone, men er umulig å se om du har blingsa eller ikke på bildet du har lagt ut :)

:lol: skriveleif-2k!

Heter Bridgestone Potenza, altså the real deal..

Dem sto på min nykjøpte Bmw E90 M-Tech, når jeg fikk den fra fabrikken :) men kjøpte 19" til sommern og brukte 17" til vinterhjul.

Skrevet

Jeg er egentlig veldig intr men vet ikke om 255 blir akkurat FOR bredt for hjulbuene mine #-o

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal få det sjekket uten å bytte dekk, for jeg har senket kjerra men

har ikke tenkt å valse og med 235 bak som jeg har idag så er jeg ca 1cm å gå på tror jeg...

Skrevet
Jeg er egentlig veldig intr men vet ikke om 255 blir akkurat FOR bredt for hjulbuene mine #-o

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal få det sjekket uten å bytte dekk, for jeg har senket kjerra men

har ikke tenkt å valse og med 235 bak som jeg har idag så er jeg ca 1cm å gå på tror jeg...

Hm, det er vanskelig å si :-) dekk er så forskjellig i bredden, men har du 1 cm å gå på, så blir jo teknisksett 255 akkurat 1cm utover.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...