Kjexx Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Har byttet ledningsnett og motor på bilen, men det er en ting som jeg er litt usikker på.. Og da er det jo ikke noe bedre sted å finne svar på det en her. Under innsuget sitter det en liten slange... Er det noen som vet hvor den skal? (Den lange tarmen i øverste del av bildet...)
killarinc Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Er ikke sikker men lurer på om det kansje er den som går inn på luftbelgen
Kjexx Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Luftebelg? Det sier meg ikke mye. hehe Det er altså fra en m50b20.
Aroid Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 går ikke den til vakum klokka på bensin regulatoren da?
Kjexx Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Hmm.. Er det noe du kan forklare nærmere? Kanskje med ett bilde eller noe? Jeg vet ikke hvor den skal, det er bare den jeg ikke har koblet på noe sted..
KalMar Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Hør med kje her inne på forumet han har en motor slik motor stående i garasjen og så har han just overhalt en M50.
Kjexx Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Ja det er brått inn på nr 6 kanskje.. Må skru litt så jeg kommer til bare.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå