Kjeid Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Da var bilen kommet på plass i garasjen til mor og far! Jeg har siklet, studert og fantasert om 3-serie coupe i 2 år nå, og endelig nå, er bilen på plass! Bilen: - BMW 323Ci - 2000 Modell - Manuell gir - Importert i 2002 - Gått 165 000 km (v/kjøp) - M-tech II (kun front) - Svart skinn interiør Nevneverdigt Utstyr: - Sorte skinnseter - Harman/Kardon anlegg - CD Veksler - Elektriske seter med memo. - Sportsunderstell - Soltak Feil på bilen: - El. speil virker ikke. Mangler visstnok kontakten på dørsiden. - (Fikset) Trenger to nye ryggesensorer, da disse er kaputt. - (Fikset) Festene til tåkelys framme er knekt. Planer: - (Montert) Felger, 19", GS Chromeline (Ønske: Vertini Riviera) - (Montert) Nye lykter fremme. Svart inni, med AE. - (Montert) Nye lykter bak. Facelift(dioder) med "smoket" blinklys. - M-tech II bak og på sidene - (Montert) Sorte nyrer Skal legge ved noen bilder av bilen min Bilen nå: Visst noen skulle hatt noen form for positive/negative tilbakemeldinger så blir jeg veldig glad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Fin denna! Har E46 323ci selv, men den er orginal Regner med at du er like fornøyd med bilen som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hehe, til nå er jeg det, ja. Kjører desverre ennå med en rød "L" bakpå bakluka, så har ikke fått testet den fullt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Samma her! Kjøpte min bil i starten av februar, og 1.juni kaster jeg forhåpentligvis L'n Hehe sammentreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hehe, hvem skulle visst? :pD Jeg er uheldig og må nok ennå kjøre med "L"en til 29 september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jaja, din tid kommer hehe de siste månedene har vært EVIG LANGE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Flott bil du også har forresten! Er ikke alltid like fint med oransje blinkers, men på din passet det skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Ska prøve å få gjort litt smått med den når jeg begynner i læra, Sote ruter, nye baklykter og div småtterier. men vil ha den ganske så orginal sånn ellers i utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Bra det! min var heldigvis sotet da jeg kjøpte den, så slapp jeg dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Noen nye bilder av bilen Ren og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-a Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Utrolig flott E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Utrolig flott E46! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikhanga Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Strøken E46, og ikke så gærnt hus heller, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Strøken E46, og ikke så gærnt hus heller, haha Takk, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvordan er det og ta motorvask her da? Går spyling greit, eller? Vil ikke at ting skal bli ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå