can92 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hei! Etter jeg tok av sideskjørtene var det en del rust i kanalene! bare overfalte rust! Tenkte og pusse ned og grunne. Hva bør man gjøre for å få det rust fritt? Skal sette på sideskjørt igjen, men må få fikset rusten først. Samme gjelder nederst på forskjermene der hvor sideskjørtet går over håper på noe hjelp! gjelder en E36 coupe
Ballder Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Brunox eller owatrol. Følg bruksanvisningen til respektive produkt.
Ballder Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Husker ikke prisen helt, men er vel ca 250 kr for en liter tipper jeg. Får det hos de fleste maler forretninger.
NA Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Ikke for å være vrang her, men ville styrt unna owatrol. Brukt det litt med dårlig hell. Brunox derimot er topp. Har også bra erfaring med såkalt "wurth melk" den er like tynn som melk og trenger veldig lett inn i kriker og kroker og rusta blir omdannet til stål på en måte. Må jo såklart pusse først.
Ballder Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Ja. Owatrol er vel egentlig kun egnet dersom det skal brukes oljebaserte produkter i ettertid. Altså produkter som rengjøres/tynnes med whitesprit om jeg ikke tar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå