baremats91 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 skjer det no her? veit om et lokale her i hamar, men burde være flere som leier da det er digert har vært bilverksted og karosseriverksted før, men blir for langt unna for deg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 skjer det no her?veit om et lokale her i hamar, men burde være flere som leier da det er digert har vært bilverksted og karosseriverksted før, men blir for langt unna for deg uansett Ja, pluss nå har jeg fått ny jobb hos solberg bil ford i skien, så nå skal jeg flytte dit Skal få tak i no lokaler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Begynnt å små plukke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 velkommen til Grenland da stort miljø for BMW guttær i Grenland vettu, så der har du jo allerede et bein innafor, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 ja og ikke minst, lykke til med bil og motorvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 ja og ikke minst, lykke til med bil og motorvalg jo takk, grennland er en helt annen verden enn der jeg kommer i fra utrolig mange e30'r her så det holder er ganske iverig å få e30'n i gang, men en stykke dit sliter litt med e30 deler, men prøver å leter her i grennland siden det er så mange her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Velkommen til Skien Digg å begynne å jobbe i helt nye verkstedlokaler hos solberg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Velkommen til Skien Digg å begynne å jobbe i helt nye verkstedlokaler hos solberg da:) Ja, helt herlig verkstedet ser ut som kjøkken Utrolig enkelt å skru på det verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 fått ut møkka motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 ja og ikke minst, lykke til med bil og motorvalg men vet du noen som har en m42 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 skal du ha org M42 motor eller? hvorfor ikke sette nedi en M52B28 med M50B25 innsug? og evt turbo om jeg ikke har hørt feil så kan E30 godkjennes med maks 350hk tror jeg, om du ringer sfoor får du svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 skal du ha org M42 motor eller? hvorfor ikke sette nedi en M52B28 med M50B25 innsug? og evt turbo om jeg ikke har hørt feil så kan E30 godkjennes med maks 350hk tror jeg, om du ringer sfoor får du svar på det jeg skal ikke ha skilter på denne. Denne skal være pure racing. Har akuratt blitt medlem hos NMK, og du aner ikke hvor strenge dem er på motorer. Jeg vil ha M42, fordi det er veldig få som ha yta mye av... Dissa rekkeseksera har jo alle, hvorfor ikke gjør det mer innterisant og strøkent? Jeg egentlig ikke bestemt meg helt hva slaks motor enda, men det blir ikke første pri. Har ikke valgt hva slaks gren enda. Rekkesekserene kan bare omtrent bare bruke på drifting Lyst å gjøre slikt bare råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 få fatt i en m42, og få lisensiert bilen for RCN1. Så stiller vi med like biler på GMS til våren Hadde vært moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 da hadde jeg heller prøvd å fått tak i den 4 syl motorsport motoren til E36, er en 2.0L sugemotor på 343hk mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M42#S42B20 fra 300hk var det, den siste modellen hadde 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå