Melkvik Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Noen som har denne til e34 touring? kun kroken, ikke festet!? Og ikke mobb tegningen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hei. Skal sjekke om hengerfestet jeg har liggende har samme type krok som du har. Men kan først gjøre det nærmere midten av mai. Du får se hvilke henvendelser du får i mellomtiden. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 er dette en krok til avtagbart feste du trenger eller er det fast krok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Dette er vel en fast krok ja, men selve kroken er jo løs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Skal sjekke i dag jeg har en bil med ikke avtagbart hengerfeste mulig den har slik krok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Hvis du ser etter på kroken/ramma kanskje du ser et merke/type for det er sikkert mange forskjellige biler som har denne type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Hmmm kan jo alltids sjekke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 noen som fant ut att de hadde krok til meg? Kan si att det skal være ca 60 mm i mellom sentrene på hullene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 har ikke krok men synes tegningen var bra jeg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 hehe takk for den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Jeg har krok med bolter og det som hører med. Er fra min sedan, men prikk lik den høyt detaljerte tegninga di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Jeg har krok med bolter og det som hører med. Er fra min sedan, men prikk lik den høyt detaljerte tegninga di Hva skal du har for kun kroken:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 krok noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Hei. Jeg har vært uten internett siden onsdag og kommer til å være det en stund fremover dessverre, men sender deg mobilnummeret mitt på pm så blir vi nok enige om en symbolsk sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå