PenguiN- Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jeg ønsker å senke E61`n såvidt...jeg har 40mm senkefjører liggende men tror dette blir ubrukelig lavt.. Kan jeg kjøpe senkeskåler og sette på for kun å senke 1 cm ? hvor får jeg kjøpt dette? (dette gjelder kun forann da bak programmeres ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 lurer jeg også litt på, siden veistandarden er så dårlig her jeg bor, og kjører for det meste har sett at parts&retards har til e39 da iallfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 koed og schmiedmann har til de fleste andre modeller iallefall. Er ikke sikker på om de har til E6x, men det kan du jo sjekke http://www.koed.no/ http://www.schmiedmann.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ser det ligger på GS bildeler hvertfall, ring dit å hør du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 hovedspørsmålet var jo: kan senkeskåler brukes på en helt original bil dersom man kun ønsker å senke 1-2 cm..? eller er det noen "krav" til bilen for at dette skal kunne brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hovedspørsmålet var jo: kan senkeskåler brukes på en helt original bil dersom man kun ønsker å senke 1-2 cm..? eller er det noen "krav" til bilen for at dette skal kunne brukes. Du må kjøpe de som er TUV godkjente, og godkjenne det trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå