mspec Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 lurer rett og slett om en LMM til f.eks 325/328 vil passe til min 320D?ikke bare bare å finne til en 320d fra utlandet og en annen ting,jeg mener også å ha lest noen plass at hyundai LMM passer til bmw bilene...? Bilen det gjelder er E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 bompibomp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Her finner du orginal Bosch LMM til en rimelig penge: http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... 22247.html ECU må kodes om etter bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Lmm passer ikke om hverandre. Du kan også ha individuelle forskjeller på samme motor i forhold til årstall og hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Lmm passer ikke om hverandre. Du kan også ha individuelle forskjeller på samme motor i forhold til årstall og hjerne. det var det jeg var redd for ja fredrik,har du noe erfaringer med den sjappa?frakt,moms og leveringstid?ikke hørt noe om huyndai lmm som passer til bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 De leverer veldig kjapt! Kommer på ca € 173 inkl frakt. Betalte ikke moms på forsendelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå