Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har m-look sideskjørt og et sett med 18" felger.. De er langt ifra strøkne og må rettes :P

Hvis du vet om et sted som kan rette felger, skal du få dem for 500kr.. De går ann å kjøre med de alikevel, men anbefales ikke i lengden. Mangler en senterkopp..

Felgene er 8" breie og har ET 35 mener jeg å huske. Sitter 225/40 dekk på som fortsatt er lovlige, men bare så vidt.

Eneste bildet jeg fant, men hvis du er interessert kan jeg ta flere bilder av de i morgen..

7od2arj57fx83naqvrxs.jpg

Sideskjørta er bare åpna, det er med borresjablonger, monteringsklips og div. kosta 1690kr nytt ifra GS.

1500kr?

Skrevet

Tror ikke jeg skal ha sideskjørt, men har du bilder? Men hvor ille er det med felgene da? Kjørt på noe? Skal høre litt om det er noen i distriktet som driver med slikt. En kompis gjorde det for en stund siden og det var ikke billig.. Hvor mange felger er bøyd da? :)

Skrevet

Skal se om jeg får somla meg til Å ta bilde av de i morra. Ang. felgene så fikk jeg pris hos dekk1 på Hønefoss til 500-750kr felgen, litt avhengig av hvor skaden på felgen var. Maks tre tusen kroner da. Måtte opp på fortauet i 60kmt på grunn av ei kjerring som ikke visste hva vikeplikt var for noe så alle fire felga gikk skeis. De to som satt forran er verst.

Skrevet

Felgene er ifra FK Automote eller noe sånt... Aner ikke når og hvor de ble kjøpt.. Og de felgene har jeg bestemt meg for å ikke selge alikevel, da det er sprekk i den ene.. : S

Skrevet
Dekk1 tar i alle fall 800,- for fiks av felger, men eg tror ikke dei sveiser.. FYI.. :)

FYI: Dekk1 på Hønefoss sveiser, men de gir ingen garanti for at det ikke sprekker da : p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...