oledra Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Vil helst selge denne heil men da dette ikke lykkes må jeg vel demontere den.(for god bil til det) Prisforslag: m5 sideskjørt selges Solgt ac schnitser spoiler selges for Solgt m5 ratt og gearkule ca 1500.- bakrutesenker Solgt Strøkent mtechinteriør Solgt v8 støtfanger Byttet i orginalfanger som er til salgs. Alufelger 15" sommerhjul ca 1000.- Masse deler, komplett bil. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27934823 Begynder ikke å demontere bilen før store deler av den er solgt.
BMW530R Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Hej! Er meget interessert i forskjermene på den! Rustfrie? Christian
Cedricoen Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Og jeg er interessert i fanger og dører, hvis rust og bulkfri.. Hvor mye for alt?
oledra Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Har notert interesse for litt deler, men som jeg skrev i starttråd begynder jeg ikke å demontere før store deler av bilen er solgt. Vil helst selge komplett. Er vel ingen upris for kjørende objekt til kr 12000.- eller?
icemanM5 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Du har PM! Bud notert. Vet du når du bestemmer deg? Har en vinge til på hånda. Mvh
oledra Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Fortsatt komplett kjørbar bil. eks. på deler er: Fint panser. Skjermer. Støtfangere. Dører. m-tech stoffinteriør. m-ratt M5 sideskjørt. 535 bremser fremme og bak. Cobra støtdempere nye fremme og bak. Evt. Alpina sperrediff.(lyst å ha den selv,men alt er til salgs for penger)
oledra Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 opp..........................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå