tolla Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Selger min carbon GT vinge som jeg kjøpte fra schmiedmann for noen mnd siden. Selges pga den ikkje kledde min bil i det hele tatt. Er aldri prøvemontert, bare satt opp på koffertlokket for å se hvordan den ser ut. Pris: 3400,- /bud Her er noen bilder tatt ifra hjemmesiden til schmiedmann: Org gt bilde:
in2you Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Noen som vet om det går an å montere denne på compact? Har nylig fått noen bilder av E36 compact med M3 GT spoiler, tok et kjapt søk på google og diverse compact forum men finner ikke utav noe. Hadde jo vert ganske stilig med en i carbon da!
tolla Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Det veit jeg faktisk ikke Men tror den skal passe alle coupe modeller...
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Hadde vært interessert om det var til sedan.. (og om den var delbar/hadde klossene)
tolla Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Hadde vært interessert om det var til sedan..(og om den var delbar/hadde klossene) Vinga er i to deler, men fulgte ikke med de klossene..
tolla Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Hvor bor du? frakt til 2975 vang i valdres? Er usikker på hva frakta kommer på, men kan sjekke med posten her hjva de sier.
tolla Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Hvor bor du? frakt til 2975 vang i valdres? Tror ikke det koster så mye, i og med vinga er så lett som den er.. Men lengda er vel litt tillegg på tror jeg..
brunsame Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 solgt denne? vist ikkje er jeg veldig intresert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå