Michael Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Er fortsatt ikke mye på nettet, er på ferie bare å ringe hvis noen lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Det som må/bør gjøres med bilen: -Hull i rygg førersete -Justere brekk (nytt) -4-hjulskontroll -Muligens en lakkjobb for de som skal ha den 100% -Dårlige dørsider foran -Girkassa er fult brukbar, men skarper en gang i mellom på 2. så ville vel ha byttet den etterhvert. -Dårlige vinterdekk(mulig jeg har noen bedre liggende) Det som er gjort: -Nye bærearmer + powerflex foran -Nye bremserør over tank -Nytt senkesett FK 60/40 (må vises) -Nytt Alpine frontsett -Nytt hjullager venstre foran -Nye sommerdekk -Er garantert mere, men husker det ikke helt i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Er den godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Nei, det er den ikke, men US S50 er helt lik utendemessig som en M50, så det er ingen som ser forskjell, eller så finnes det papirer på motor, så den kan helt sikkert regges om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Heisann! Interessert i å bytte? http://bil.autodb.no/?_cmd=results&xBra ... mId1349362 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 har en bmw e39 stv, med individual nivå utstyr, alt fra tv, navi til tlf klargjøring, sportsseter og regnsensor. kan muligens vær intressert i inbytte. ring meg på 99 41 41 26 så kan vi ta en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Det kan være interesant, ringer deg litt utpå dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Nye planer, trenger en e36, minimum 318is, må være EU godkjent, noen som har ? trenger ikke være strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Jeg har sjekk biler til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Kom med bud/bytte, muligheter for å gjøre en god deal, billig bil + penger f.eks Den må bort snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jeg kommer innom så fort jeg kommer hjem fra ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 min 320-328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Jeg kommer innom så fort jeg kommer hjem fra ferie! Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 min 320-328? Den blir nok for dyr, holder med en 320 sedan som er eu ok egentlig, skal bare ha noe som frakter kroppen og funker fram til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Har ikke plass til denne bilen lenger, så da lar jeg den gå billigere, kom med bud !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå