GeirAndre Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 er det noen som har erfaring med kompressor/ turbo på m60 med orginal innmat? noen som vet hvor mye trykk en slik motor klarer før toppakning sliter og stempler tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 ESS anbefaler lavkompstepler over 0.7 bar. Eneste jeg har hørt ihvertfall. Det skal jo sies at ESS kjører så safe som det kan bli, så bare kjør på med 1 bar, så får vi se om det fungerer. Blir det turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Jepp det var det jeg også leste. Vi får vente og se. men denne motoren havner i en ikke Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Samma det vel. Turbo M60 er gøy uansett hva slags stålomslag den er parkert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja, det kan bli morsomt og se. Motoren vil ikke bli åpnet så får håpe den holder under benking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hvordan skal du gjøre det med motorstyring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 skal kjøre haltech bensin og tenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå