bjsyse Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Heisann! Skal ta av rattet på min bil. Har ikke airbag, men bolten i midten vil ikke rikke på seg. Har holdt på i 2 timer nå. Brukt luftverktøy, forlenger på skralle, sprayet med crc osv. Var 2 stk også, en holdt rattet og andre tok i med forlenget skralle. Noen som har lure tips? For jeg får ikke til :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Du har skrudd riktig vei eller? Aldri hatt noe problem med noen av mine hvertfall. Du får ta på litt crc og la det stå litt, da kommer den nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Satt noe forferdelig på min E36 også. Brukte den lange latmannsarma til Torshov og en person i bilen i tillegg til at jeg også holdt rattet. Den måtte gi seg da. Det er også vanlige gjenger.Ikke links. Spis litt mere grøt så greier du den . Makta som rår Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Hos meg løsnet den ganske lett, men det er oppgitt ganske høyt moment til den mutteren.. IKKE bruk tenningslåsen som mothold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Takker for svar og tips Den løsnet etter 30 mins til med arbeid. Fikk tak i en svart kopp, de som skal være litt mer presis og sterke. Da tok den ordentlig tak i muttern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er det ikke en bolt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Bolten da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå