Gå til innhold

-----


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en her på forumet som selger komplett originalt mtech 1 til 9000 kr da... er jo ikke mye for front bak og side , men han har de sideskjørtene som går på hjulbuene og, og de synes jeg ikke om.

Men jeg lurer på farge... Marrakesch-brun, som vi ser hos FTE og den vargen er ganske fin. Eller en kul blå farge hadde kanskje passet sånn mørke blå med gule frontlykter.. men dunno yet.. må lete gjennom google :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er da ikke så ille de med vipp heller da :)

Velg en BMW-farge som ikke alle har på sin E30 ;) FTE sin er ganske så bra profilert i hele landet, så jeg ville valgt en annen farge om jeg var deg. Da skiller DU deg ut også.. Men, ville tatt en original BMW-farge.. Samt lakke HELE bilen, også i motorrom, bagasje og inne i dører.. Om ikke vil det se halvferdig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke så ille de med vipp heller da :)

Velg en BMW-farge som ikke alle har på sin E30 ;) FTE sin er ganske så bra profilert i hele landet, så jeg ville valgt en annen farge om jeg var deg. Da skiller DU deg ut også.. Men, ville tatt en original BMW-farge.. Samt lakke HELE bilen, også i motorrom, bagasje og inne i dører.. Om ikke vil det se halvferdig ut.

Nei vippen er jo snasen den!

Du sier noe der angående FTE sin, er jo enda en som har gått for den fargen. Hadde vært gøy med min egen spesielle farge ja. Jeg får tenke og se på bilder på google....

Ja hellakkeringen skal være alt, inni også!

Hvorfor må det være en BMW farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønn E30?:s neinei han burde ha enten orginal farge eller kanskje lambofarge? safran farge liksom:) er masse å velge... letteste er å lakke den i samme farge;)

Blir nok ikke grønn, med mindre det er en insane farge, at den på en måte ikke ser grønn ut, haha !

Lambofargene er veldig kraftige og fine, noen av dem.

Men som sakt over, må leite i noen dager gjennom nettet og se om jeg finner noe jeg liker. :)

Kommer til å legge ut noen bilder snart av kjerra, veit hvor glad jeg selv er, og bimmers, i bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanzett hvilken farge du lakker bilen, er det jo alltid en som har lakka den fargen før deg en gang. Og skulle du være så heldig at du er førstemann ut, så kommer det alltid en etter deg... Slik er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...