hermanoo90 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Hei, og ENDELIG VAR GODBILEN KJØPT. Bilen er kjøpt ny i Norge i 1984 så ikke mange årene igjen til den er en Veteran! Planen for bilen i 1. omgang er: -Bytte reg.reim, viftreim, strammehjul og vannpumpe -oljeservice - bytte ut alle filtere - tennplugger - bytte fra KON filter til org boks med K&N filter Bilen har: powerflex foringer over alt momo corsa ratt grenrør effektannlegg godkjent senka i vognkortet 40-40 Shortshift. Bilsteindempere M-tech girkule og trekk i skinn(med oransje lysdiode under girtallene og M merket) M-tech 1 frontfanger M-tech 1 Bakfanger M-Tech 2 Spoiler Videre skal jeg: - rustsveise all rusten -bytte ut stylinga og ha full M-Tech1 styling! -M tech skinn eller delskinn interiør. -Nytt anlegg i bilen -hellakkering (usikker på farge) -Nye kant felger -Bytte lykter og frontgrill - Bytte alt som trengs å bytees ellers - gå gjennom understell Her er noen bilder: Hvis dere har noen anbefalninger, forslag osv så er det bare å komme med det, jeg er ganske ny på BMW og som dere leser i overskriften er dette mitt 1. prosjekt. =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 har du flere bilder av hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Kommer flere bilder snart =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarTo Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Ser ut som et et bra utgangspunkt. 325i kom ikke før i 1985, Kan være at den er regga i des 84. Kansje ombygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 er en 85 modell regga i 21 des.1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Og det er besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Grattis med råå E30 et lite tips, fjern de 2 listene over lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Tusen takk, det skal jeg få gjort med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Da har jeg kjøpt registerreim, vannpumpe, viftreim, 5 liter BMW 10-40 olje som jeg fikk anbefalt av schmiedemanngutta, skal også bytte ut luftfilteret. Bestillte også strammehjul og noen deler til som kommer til uka Så her går det mot bytting av filtere, reg.reim og oljeskift. Bilder kommer! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Kjøpte tennplugger også denne gangen og har tenkt til å bytte fra kon-filter til vanlig original boks med K&N filter. Her er flere bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Ribba baksete, bilen skal rustsveises og sandblåses =) Polerte panseret for morro skyld! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Fiks heller opp den stylingen du har, svart preface med M-tech1 er knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 M-Tech 2 stylingen har falt meg mer i smak, så jeg skal heller gå for det. Da var runde 1 av bilen snart ferdig. Det som har blitt gjort er: Bytta: Registerreim Strammehjul Vannpumpen Viftreim Tennplugger oljefilter Ny Olje. Det som er igjen av ''runde 1'' er å bytte om fra kon filter til org. boks med K&N filter. Dette gjøres i morgen. Bilder lastes opp i morgen også! Hadde vært fint med tips og råd sånn underveis. God kveld kjære Bimmers =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg