mAZE Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Så det var endel av dere som hadde inboard i bilene deres, hadde det vært mulig å sende dette til meg? Så kan jeg få brukt noe av det på filmen i år. Klippene kan sendes til: Knøtthølet Productions v/Gudbrandsen Smittborgveien 22 2848 Skreia Evt kan det lastes opp her: http://www.filefactory.com/filebox/1a16 ... 9a38f3e146 Passord er BMWCCN Helst ikke alt for digre filer. Frist: 13.mai 2011 Etter denne datoen begynner jeg å redigere sammen filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har noen liggende, men det er tatt opp med iphone 4 på en bilholder, forøvrig ganske bra grafikk men litt risting er det jo, men ikke iriterende risting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Bare send i vei, så får vi se hva jeg får brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Skal se om jeg får sendt deg litt. Er dog ganske kjedelige greier.. var jo nesten aldri biler på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Nei, var litt synd det, men men. Om det dukker opp en og annen, så kan jeg vel få brukt det tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 hvor skal jeg sende dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Hva er alt for digre filer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 det er en maksgrense på 2gb på filefactory. Det står forøvrig i første post hvor klippene skal sendes. Enten via post eller via filefactory. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Da uploader jeg det jeg har. Edit: Det feiler med server error.. prøver litt forskjellig, men mulig det blir mye rot nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå