quatro84 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 2000 modell 320ci Sport manuell 170.000 på telleren. topaz blue metallic, sportseter, 4x el vinduer, sportsunderstell 7" dvd spiller 6kanals forsterker og Focal 10" active sub. Planer: Godkjenne med 328 motor Ongoing ess kompressor Sveise M3 bakskjermer Full M3 Styling, fangere, skjermer, skjørter mm. skaffet! (orginale m3 deler) bakrutesenker og bakluke leppe skaffet Orginale m3 speil elektriskeMangler Orginalt M3 panser Mangler Angel eyes done Sote siste ruten som ble byttet Bytte viftemotstand. (viften går opp og ned på turtall) done Montere el. sport skinninteriør done Montere svart taktrekk done Nye emblemer done bytte ut baklykter i luke done stereo, oppgradering av høytalere montert focal active sub Sette inn cruisecontrol.. har deler.. Montere digitalt klima.. har deler.. Div lakkering og polering setter pris på andre forslag!
quatro84 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 måtte bytte til laptop`n! her bildene låg visst..
Myrvangen Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Var fin denne! men må inrømme at jeg er ikke helt fan av den skjermen i dashen hver sin smak
quatro84 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 har akkurat handlet den så har ikke fått startet på den enda. får se hva det blir fremmover!
quatro84 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 fikk tak i bakrutesenker og bakluke leppe igår! lakkering og montering gjenstår! ikke mye plass her. denne skal bort og erstattet med en kompakt aktiv sub!
BMW-Coupe Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Pen bil! E46 coupe er brae biler! Men dropp den bakrute senkeren er du snill, syns den er litt overkill på E46 egentlig... Gjerne den 42" skjermen også
325ti Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Pen E46. Liker godt den fargen der. Jeg syns du ska beholde takvingen.
quatro84 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Er ganske fornøyd med den fargen selv! drar til UK om et par dager og henter en donorbil. en 328 med M3 styling.
quatro84 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 installerte en Focal 10" Active kompaktsub i helga. legger ved bilde av senere. ganske fornøyd med lyden.
speedyracing Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 tøff bil du har ville hatt m styling rundt hele ser for dumt ut når du har m-teck 2 fram fanger og dropper bakfangeren. ville også fått tak på nye felger. ville også satt på nytt emblem på rattet og byttet girkule. men kjør på med bakrute senkeren og lip`en til bagasje luka det blir fett. skal du ha engel eyes er det lett og montere ringer. gleder meg til og følge med videre her. hva skal du bruke fra donorbilen?
quatro84 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 takker! første post er ikke blitt oppdatert etter jeg fann donorbilen. nå blir det M3 styling. satt på m gear kule alt og så lurer jeg på og montere multi rattet om det ikke er alt for mye pes med koblinger. setter over motor og gear og driv verk er planen. er Jade R felger på 328. setter kanskje på de. angel eyes ringer er på vei i posten alt..
quatro84 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 hjemme i norge etter 200mil. 7 land på 4 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå