Poppy Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 åh, så perfekt! Hva heter fargen, er vell ikke calypso? Nesten sånn jeg har forestilt min fremtidige E46
pkgrette Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 takk vet ikke helt hva fargen heter igjen jeg liker den veldig godt har hatt en e36 med den og nå denna e46. liten update er at har fått tak i csl bakluke som skal lakkes og ryggcamra som skal på den nye luka.
pkgrette Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 da blei det tatt hoveservis med alt av vesker og smurt opp det meste og gåt over alle kuler og ledd fant bare 2 ting -liten slakk venstre stabstagsledd - svetting fra radiatoren. bestilt ny og kommer i dag trur jeg fra radiatorservis veldig bra servis og en god pris;) den gamle har esi ut på en måte den bare henger nedover på midten hehe jaja blir verfall bytta kjapt;) har levert navigasjonen til rep pga noen små feil men posten norge har surra nå snart 2 månder med å få den med til china for rep er det mulig? bør være lov og be om og få rabatt betalte faan meg 1000kr for å sende dritten
pkgrette Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 endelig skjedd litt da var radiator byttet bestilt nye angeleøyer byttet blinklys og baklamper;) gamle selges vis noen vill ha. grått og trist vær da men men fått nye glass til frontlampene siden dem er litt slitt men bytter dem ikke før jeg får nye ringer;)
pkgrette Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 gamle lampene til salgs;) ny radiator;) det trengtes
pkgrette Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Da har jeg fått handlet mbakfanger og 4 rørs eksos og fått montert det men det må av igjen pga rompa på bilen skal til lakk og fangern fårran. I går fikk jeg ny rute men han glass karen blei stoppa i teknisk med bilen min så da må bilen vises uten dissa rutene og ikke så lav . Jaja. Har bytta jobb så nå jobber jeg ikke så langt unna biltilsynet;) så ekke så langt i vertfall;)
pkgrette Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 bildet;) av bakfangern og eksosen ja det skal tilpasses litt nermere fanger;)
pkgrette Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 jaja får se når lakkern har tid så blei den fin igjen frontfangern og hele rompa og sideskjørt nye mtech 2 og speiler skal få ny lakk så dem blir bra. neste case er at dissa glassfolka greide å få full teknisk faan så da må jeg vise bilen ute sota ruter og med litt mere bakkelklaring. vis noen har noen e46 cupe frontsideruter liggenes jeg kunne lånt ei uke hadde det vert knall;) slipper jeg få sota dem på nytt er gjort kjempe bra:( så hakke lyst å gjøre det iigjen
pkgrette Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 da var Csl luka på mangeler bare tid av lakkern også blir det valsing av buer og demontering av skjørter;) gleder med til den er ferdig lakka blir drit gromt;) sett på nye felger er veldig intrisert i at det fyller bua helt ut og enten mye kant eller grom konkav felg dissa felga liker jeg veldig godt også få på studs i stedet for bolter;)
pkgrette Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 eller med kant kansje ikke så langt ut men skal ut til skjemen. 10x19 men noen som vet hvor lite innpress som går på e46 med 10 tom ja skal valses men ikke knekke ut kanten. regna meg fra til at dem jeg har nå er 8,5x19 med et 35 og dem jeg har sett på er 10x19 med et 18 da kommer dem 2,9 cm lengre ur skal måle litt å se om det går;)
pkgrette Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 da var bilen ferdig i lakkboksen for denne gangen faan eneste er at skjørtene ikke likte varmeskapet som tørker lakken så dem har formet seg litt som dem vill ekke helt sikker på ossen jeg skal gjøre det men resten blei kjempe bra;) da er bakenpå den lakka og frontfangern speil og sideskjørt. også er buene valsa bra ut så nå er det plass til breie felger vis jeg skal ha det;)
pkgrette Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Vis noen har sideruter jeg kan låne til e46 cupe som ikke er sota ta kontakt på 92639289 skal bare vises på biltilsynet også skal dem ut igjen samme dag.
Kimzz Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Pen bil! korleis bakrute senker er det? og er det m3 framfanger med splittere?
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Bra det ikke er så reint på jobben din da, nesten som verksted vårt heheheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå