Gå til innhold

Alpha N MAXX

sanden
 Share

Anbefalte innlegg

Hva snakker vi om da? :P

Har lyst å beholde VANOS egentlig, men det er smått litt lyder i den så den må bygges opp igjen egentlig.

Skulle hatt carbon boks, kammer og dyser nå da. Slik som Øyvind L har. Synd han har mindre hester enn meg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om da? :P

Har lyst å beholde VANOS egentlig, men det er smått litt lyder i den så den må bygges opp igjen egentlig.

Skulle hatt carbon boks, kammer og dyser nå da. Slik som Øyvind L har. Synd han har mindre hester enn meg da :lol:

Den er laga til slik at alt skal virke som orginalt, inkl Vanos. Men det må testes litt ut i praksis før en lover noe som helst.

Men vi kan ta en prat på PMs, passer litt dårlig for meg nett den nermeste tia pga jobb/prosjekter men skal vel få lurt det til en gang i løpet av sommern ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel flere patenter men den jeg tenkte på er en pc-programerbar "chip" som monteres i orginal plassen så tuner man den til man er happy, lagrer info på pcn og brenner ut en permanent chip.

Man har jo denne patenten også: http://www.millerperformancecars.com/war-chip.html

Så jo ut som en grei løsning det der for å få justert tenningen orntelig, er det noen du vet om som har prøvd dette? å er dette noe bjørnstad f.eks kan justere sammen med Alpha'n hvis jeg reiser dit med bilen?

Har desverre alt for lite peiling på det elektroniske å insprut sytemene og det der så takker for all info jeg har fått her. :) Skulle absolutt fått justert bilen i sommer så den funker som den skal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel flere patenter men den jeg tenkte på er en pc-programerbar "chip" som monteres i orginal plassen så tuner man den til man er happy, lagrer info på pcn og brenner ut en permanent chip.

Man har jo denne patenten også: http://www.millerperformancecars.com/war-chip.html

Så jo ut som en grei løsning det der for å få justert tenningen orntelig, er det noen du vet om som har prøvd dette? å er dette noe bjørnstad f.eks kan justere sammen med Alpha'n hvis jeg reiser dit med bilen?

Har desverre alt for lite peiling på det elektroniske å insprut sytemene og det der så takker for all info jeg har fått her. :) Skulle absolutt fått justert bilen i sommer så den funker som den skal. :)

Eg har ikke prøvd ut det greiene, og veit ikke om noen som har det heller. Men googler du litt finner du vel noen.

Bjørnstad kan nok få det til å funke i lag med Alpha Maxxn, men hvor billig mappingsaffære det blir er vel en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg regner med at det blir ikke noe billig sikkert. Skulle bare fått juster den slik som dem var justert i DTM på 90 tallet å da hadde dem vel ikke justerbar tenning for der kjørte dem jo med Alpha N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...