bmwe30fire Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hei, for rundt en måned siden var jeg ute å kjørte, så merka jeg at det blunka i alle lysa når jeg tok en krapp høyre sving å tenkte ikke noe mer over det, så gikk det noen dager så ble det værre, den begynte å stoppe når jeg tok litt krappe høyre svinger og ABS LAMPA begynte å lyse, å etterhvert stoppa den uten at jeg hadde ratt omslag i hele tatt nesten, men så har det bare vært å starte den opp igjen, å i går var jeg langt oppi skogen, kom en krapp høyre sving, ABS LAMPA begynte å lyse å bilen stoppa, MEN i går var det ikke bare å starte den igjen! ABS lamps lyser enda! noen som veit hva dette kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 ingen som veit hva det kan være? har skrudd litt nå, å det kommer ikke bensin fram til fuel railen....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zteinr Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ikke lett å si eksakt hva det er Men får du plutselig stans når bilen er varm og du har alt av strøm tilgjengelig bør du se på svinghjulsensoren Cranksensor. Sitter i bak kant på venstre side av motoren over start motoren. Ikke helt lett å se. Eller det kan være drivstoff tilførselen som svikter. Skift Bensinfilteret hvis det er lenge siden sist før du sjekker pumper osv. Jordingsproblem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ikke lett å si eksakt hva det er Men får du plutselig stans når bilen er varm og du har alt av strøm tilgjengelig bør du se på svinghjulsensoren Cranksensor. Sitter i bak kant på venstre side av motoren over start motoren. Ikke helt lett å se. Eller det kan være drivstoff tilførselen som svikter. Skift Bensinfilteret hvis det er lenge siden sist før du sjekker pumper osv. Jordingsproblem? M50 Har ikke sensor der bak, den har sensor på Kam og vibrasjonsdemper/triggerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Feste til jording av motor vil flytte seg i svinger. Hva med jordingen som står på motorfestet. Stramme til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 En kompiss hadde samme problemet i en E30 325. Der var det en jording som tok borti tannstaget hver gang han svingte til høyre. Sjekk jordinger på motorfeste osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 okei, takker for svar men det som er så rart er at strømmen kutter å motorn stopper, så etter motorn har stoppa er strømmen tilbake igjen skal prøve å måle strømmen inn til bensin pumpa før jeg gjør jeg gjør noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Om pumpa er skrot har jeg til 320 e36, vet ikke om de er like..? Men det er bare å sjekke delenr på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Jeg setter myntene mine på dårlig kontakt i hovedsikring (under baksetet, svart deksel v/batteri) eller på noen måte dårlig kontakt i plusskabel eller jordingssystem! Dårlig kontakt kan resultere i bortfall av spenning i tid og utide, da spesielt ved bevegelse i karosseriet (sving/hump etc). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er det i svinger til begge sider eller bare en vei den stopper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Jeg setter myntene mine på dårlig kontakt i hovedsikring (under baksetet, svart deksel v/batteri) eller på noen måte dårlig kontakt i plusskabel eller jordingssystem! Dårlig kontakt kan resultere i bortfall av spenning i tid og utide, da spesielt ved bevegelse i karosseriet (sving/hump etc). Det der høres vell ikke helt feil ut, har skrudd litt nå å det er gnist på plugga, den fyrer på start gass, tjuvkobla reele å da fikk jeg bensin inn i fuelrailen, men dysene åpner seg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 nå fant jeg feilen det var faktisk pluss kabeln fra batteriet som har liggi å gnissa underbaksete, nesten så det har tatt fyr fjerna det å isolerte ledningen, så starta den, gikk i ca 2min så stoppa den!:@ etterhvert starta den men vil ikke gå på tomgang! nå starter den ikke hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå