jon///M Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 heisann. holder på og demontere e34en min. men hvordan skal jeg ta av dørtrekkene? jeg har fått løstnet klipsene og skruen som ligger bak døråpneren. men det ser ut som om håndtaket sitter fast på en måte.. hvordan får jeg dette løst uten og ødelegge noe?
cossiemk1 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Det sitter i et klips midt på, og må du bare nappe trekket rett ut. Det går som regel bra, men det kan være at klipset ryker. Kan jeg spørre hva du skal bak der å gjøre?
bjsyse Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 På min e36 var det 2 små gummi klips som var bak dørhandtaket (ikke det man åpner døren med) som man måtte ta av for å nå til skruer bak der. Var 2 stk pr dør hos meg, vet ikke om det er likedan på e34, men er jo et tips
Azeton Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 lista som går langsruta, ta den av så får du dyttet dørtrekket oppover.
cossiemk1 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 lista som går langsruta, ta den av så får du dyttet dørtrekket oppover. Trenger ikke det for å få det av, og det hjelper også lite hvis han ikke får løsnet klipset midt i døra
jon///M Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Det sitter i et klips midt på, og må du bare nappe trekket rett ut. Det går som regel bra, men det kan være at klipset ryker. Kan jeg spørre hva du skal bak der å gjøre? takker for svar. har fått di av nå. skal ha di av pga at jeg skal selge interiøret fra den, sort m5 interiør viewtopic.php?f=14&t=188905
Azeton Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 lista som går langsruta, ta den av så får du dyttet dørtrekket oppover. Trenger ikke det for å få det av, og det hjelper også lite hvis han ikke får løsnet klipset midt i døra Det klipset midt i døra er sklidd på dørtrekket. gjorde det for 10 min siden.
doffa Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 hokus pokus fiiiiiiiiilllllliiiiiijokus:) fikk du det til no?
cossiemk1 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 lista som går langsruta, ta den av så får du dyttet dørtrekket oppover. Trenger ikke det for å få det av, og det hjelper også lite hvis han ikke får løsnet klipset midt i døra Det klipset midt i døra er sklidd på dørtrekket. gjorde det for 10 min siden. Ok, sånn er det ikke på min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå