karl92 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hei. Jeg har noen BMW felger ute for salg. Jeg fikk i dag et spørsmål om felgene vil passe på dekk med dimensjonen 205 i bredde. Jeg har brukt dem på 195, så hva tror dere. Går det? Er det forestten dimensjon på felger på den måten? Trodde det bare var tommer som telte der. Felgener forestten orginale 15" fra 1996 til E39, har ikke E39 205/65-R15 som orginaldimensjon? Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hva er bredden( i tommer) på felgene? 205 går nok veldig bra det Problemet for mange er jo det at det kan se litt ballong ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Står det bredden på felgene? Har jeg aldri sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det står ofte eit eller anna på eine eiken på innsiden av felgen. F.eks. 6jx15et20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå