tommyheimberg Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 BM Eurosport har, og på den sida de selger ehm har de litt 9x17 bbs rs replica osv;-), bare søk på esm på Google så finner du sida Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
BMWBenny Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Var på en liten roadtrip til sande for og hente en diffbrems. Fikk ett minihavari røret til oljekjøler'n hoppa av på e18. ikke helt optimalt. 4 liter olje forsvant ganske fort;) Rett ved avkjøringa til tollerud grillen. så svingte av der, fikk fiksa det, helte på 4 liter olje og kjørte hjem igjen. La igjen noe olje da!
Raastad Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 må få med at vi fikk haik av en kjøreskole bil hjem for å hente verktøy osv da:P haha
oddis Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Røret datt vel ikke av inne ved oljefilterhuset!?
Janthomas Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 samme greia med meg når jeg var på nordby! kjørte frem parkerte, handla, og når jeg kom ut igjen så var det bare en stor sort dam med olje under hele bilen! Og det er ikke så lett å finne olje på nordby som man skulle tro gitt! flaut var det også! Men Digger bilen din!!!!!
BMWBenny Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Joda, var dårlige gjenger til bolten som klemmer røra inn på motor'n. Løste seg med en lenger bolt;) Blei haiking hjem ja, hehe Kjiper'n den der ja, Janthomas
BMWBenny Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Bilder ifra Våler treffet i helga. fikk prøvd bilen litt. tok det ganske pent. Første gang på banekjøring og med mye "uprøvd" på bilen. Men funka fint! Må få ordna meg bedre oljekjøling. Ellers så kjørte jeg 75 mil uten problemer i helga. 20 av dem å Våler:) mossing 92 reagerte på dette 1
Kjellsen Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Er kun på bane man får prøvd bilen skikkelig og om oppsettet på understell fungerer Gjennomført grom bil! Neste gang blir jeg med med min egen E30:)
oddis Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Hvordan ble oljetempen på bane? Når ga du deg? 135 grader?
BMWBenny Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 blei varmt ja kjørte max 10 min av gangen og kun turtall sperre en gang. nådde 135 ja. men det gjorde faktisk han andre som var med også. samme motor og e30. men hadde kjølern. foran radiator og det var ikke s50 kjøler. hvordan oppsett har du oddis? og hvor varmt blir det?
HypeTraxX Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Jeg så denne bilen på Våler i helga! Pent eksemplar av en E30
BMWBenny Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Neeeei, egentlig ikke holdt på og kjøpe e30m3 instrument panel. men blei over bydd. den fungerer godt enda da, men skal snart parkeres for iår:)
BMWBenny Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Da blei bilen trygt parkert på plassen sin for i år. Gleder meg allerede til og da de frem igjen. Får ta siste finpussen neste sesong:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå