Johnsen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ble lei av senka biler, gromlyder og høyt forbruk. Så kjøpte meg diesel jeg! Helt vanvittig fantastisk bil! MEN, er det noen som vet om den "autostoppingen" - hvor mot motoren stanser når man setter bilen i fri i lav fart, kan slås av permanent? Vet det er en knapp på dashbordet, men den slår seg tilbake når man starter bilen på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Gamlingen har klart å slå det av på sin X1 i alle fall så det burde jo være mulig på E91 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja d håper jeg! Underlig "luksus"! Helt unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Grom bil detta Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Grom og grom, fru blom! I allefall utrolig fin og komfortabel! Men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Samme tankegang som meg du.. hehe. Fått nok av gromme lyder og høyt forbruk. Har selv kjøpt en dieselbil. Gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Takk for det. Ingen som vet om denne stoppefunksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Gratulerer med flott bil er mange andre som kan holde på bråk og forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Har du ikke instruksjonsbok? Har du prøvd å holde knappen inne i 3 sekunder? Mer kommer jeg ikke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Jo, men sto ikke noe fornuftig i boka. Forsøkte tre sekunder, uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Grattis med ny bil ! velkommen i diesel og stasjonsvognklubben ! du får si fra når du er i oslo neste gang så jeg får sett vidunderet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Dette sto forresten på m3post.com: "I just had my software modified by the BMW service centre to default to last pre-setting; which is better. Whatever you leave the Auto Stop_Start button in when you turn the car off, that's where it stays when I restart the car. In Australia, it comes default ON from factory no matter what setting you left it when the car is switched off. I wanted it to stay where I left it; that way it satisfies those that like it, and those that don't. There is a extra line of code that the service centre programmed in. Much happier, as I tend to default it OFF 95% of the time." Så det spørs om du må innom et verksted for en liten omkoding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Grattis med ny bil ! velkommen i diesel og stasjonsvognklubben ! du får si fra når du er i oslo neste gang så jeg får sett vidunderet ! Takk takk! Ja d ska eg gjør vettu! Handla deg noe nytt du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Dette sto forresten på m3post.com:"I just had my software modified by the BMW service centre to default to last pre-setting; which is better. Whatever you leave the Auto Stop_Start button in when you turn the car off, that's where it stays when I restart the car. In Australia, it comes default ON from factory no matter what setting you left it when the car is switched off. I wanted it to stay where I left it; that way it satisfies those that like it, and those that don't. There is a extra line of code that the service centre programmed in. Much happier, as I tend to default it OFF 95% of the time." Så det spørs om du må innom et verksted for en liten omkoding Interessant! Skulle eg absolutt ha gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ruller og går e36'en enda ja,så beholder den ei stund til.greit å ha noe å kaste bort penger på da vettu:)får se om det blir bytting hvis/når jeg får meg jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå