Gå til innhold

Henta meg ny bil - E91 318d

Anbefalte innlegg

Ble lei av senka biler, gromlyder og høyt forbruk. Så kjøpte meg diesel jeg! Helt vanvittig fantastisk bil!

MEN, er det noen som vet om den "autostoppingen" - hvor mot motoren stanser når man setter bilen i fri i lav fart, kan slås av permanent? Vet det er en knapp på dashbordet, men den slår seg tilbake når man starter bilen på nytt.

sk69skcxpdeecoip0qaz.jpg

qnrrxa6gz5kse2x01koa.jpg

fmm9l0ljldnl17m03xm9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto forresten på m3post.com:

"I just had my software modified by the BMW service centre to default to last pre-setting; which is better. Whatever you leave the Auto Stop_Start button in when you turn the car off, that's where it stays when I restart the car. In Australia, it comes default ON from factory no matter what setting you left it when the car is switched off. I wanted it to stay where I left it; that way it satisfies those that like it, and those that don't. There is a extra line of code that the service centre programmed in. Much happier, as I tend to default it OFF 95% of the time."

Så det spørs om du må innom et verksted for en liten omkoding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil ! :) velkommen i diesel og stasjonsvognklubben ! du får si fra når du er i oslo neste gang så jeg får sett vidunderet !

Takk takk! Ja d ska eg gjør vettu! :) Handla deg noe nytt du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto forresten på m3post.com:

"I just had my software modified by the BMW service centre to default to last pre-setting; which is better. Whatever you leave the Auto Stop_Start button in when you turn the car off, that's where it stays when I restart the car. In Australia, it comes default ON from factory no matter what setting you left it when the car is switched off. I wanted it to stay where I left it; that way it satisfies those that like it, and those that don't. There is a extra line of code that the service centre programmed in. Much happier, as I tend to default it OFF 95% of the time."

Så det spørs om du må innom et verksted for en liten omkoding :)

Interessant! Skulle eg absolutt ha gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...