sigge77 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 har en e30 cab 91 moe som spidometer driver å køder litt, henger igjen noe sykt etter 100km., når jeg ligger i 130km etter spidometeret har jeg etter gpsen 160, hmm noen som hvet hva som er galt, kjører på 18" felger men skal det ha noe å si.,.,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det har VELDIG mye å si hva slags dimensjon på hjulene du har i forhold til speedometeret. Jeg har hjul som er for små på bilen min, og når jeg ligger i 100 på speedo, viser gps 80. Hva er dim på hjulene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kan GARANTERE deg at det er hjula dine som er problemet. 18" på E30 er sinnsykt stort, får vel ikke lav nok profil på slike felger til at det er i nærheten av original rulleomkrets en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 kjører med 215.35., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå