Bele-Bmw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 motor s38b36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Groom sladd forbi kamera der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 så jo ut som den virka den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 fungerer greit ja,klør gått i fingra etter å komme seg på bane å virkelig gi full gass:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Goe grejer! kjedelig med diff som ikke er med på notene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 gøøøøøy bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Dette så jo GREIT morsomt ut da Vil tro at motormessig så er dette ganske så driftsikkert også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Goe grejer! kjedelig med diff som ikke er med på notene da skulle virkelig hatt en diff som er med hele tia,men går greit når en får opp litt fart:D Dette så jo GREIT morsomt ut da Vil tro at motormessig så er dette ganske så driftsikkert også.. hehe,saker dette her ja:D det er jo en orginal s38 så jeg vill vel tro at den er rimelig drift sikker:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Mm, det jeg mente Siden den er original så tåler den missbruk, og DET kan jo bli moro utover våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Mm, det jeg mente Siden den er original så tåler den missbruk, og DET kan jo bli moro utover våren! d kan så absolutt bli moro:D blir d oppmøte fra smøla på vårmønstringa til nmgk i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Usikker, men regner med noen kommer til å ta turen Bruker det i alle fall. Min "gjeng" er stort sett på havet hele hurven, inkl meg selv, så får ikke anledning i år dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Mye snedige spor opp mot nordmarka ja, så jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Skal da vises at d er ungdom i bygda:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Håper det blir mere utover sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ser ut som det funker bra det der ja! Men du må spandere litt sveis i den diffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå