Bele-Bmw Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 fungerer greit ja,klør gått i fingra etter å komme seg på bane å virkelig gi full gass:D
_anders Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Goe grejer! kjedelig med diff som ikke er med på notene da
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Dette så jo GREIT morsomt ut da Vil tro at motormessig så er dette ganske så driftsikkert også..
Bele-Bmw Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Goe grejer! kjedelig med diff som ikke er med på notene da skulle virkelig hatt en diff som er med hele tia,men går greit når en får opp litt fart:D Dette så jo GREIT morsomt ut da Vil tro at motormessig så er dette ganske så driftsikkert også.. hehe,saker dette her ja:D det er jo en orginal s38 så jeg vill vel tro at den er rimelig drift sikker:D
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Mm, det jeg mente Siden den er original så tåler den missbruk, og DET kan jo bli moro utover våren!
Bele-Bmw Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Mm, det jeg mente Siden den er original så tåler den missbruk, og DET kan jo bli moro utover våren! d kan så absolutt bli moro:D blir d oppmøte fra smøla på vårmønstringa til nmgk i helga da?
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Usikker, men regner med noen kommer til å ta turen Bruker det i alle fall. Min "gjeng" er stort sett på havet hele hurven, inkl meg selv, så får ikke anledning i år dessverre..
Jørgen-A Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Ser ut som det funker bra det der ja! Men du må spandere litt sveis i den diffen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå