Bele-Bmw Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 må da bli flere utover sommeren ja,dere kan jo ikke holde på å skru hele året rundt:p skulla hatt en litt sterkere diff ,men går greit når jeg først har vrengt den ut:D så ikke fult så gøy å prøve å henge på arne å petter med sveisa diff:p legger ved enda ett klipp fra samme kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 gjort det dere før eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 gjort det dere før eller? hehe hehe,naj andre kveld ut me bilen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Såg gøy ut den bilen din Tenkt på en OBX Helical diff? Selges for rundt 2500kr på ebay trur eg, har hørt gode tilbakemeldinger på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Såg gøy ut den bilen din Tenkt på en OBX Helical diff? Selges for rundt 2500kr på ebay trur eg, har hørt gode tilbakemeldinger på dem nei har ikke tenkt så mye på diff egentlig,det er og eventuelt sende inn den diffen jeg har til opp shimsing til 40% eller 75% brems. men mye som står på handle lista før det blir gjort noe med diffen. tannstang fra e36(så jeg endelig kan få servo på kjærra) Større bremser Hydraulisk brekk Toyo R888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 du som har laget disse sporene ja så de når jeg var på veg til surna treffet sist helg, tenkte det ikke kunne være disse pillrøtne volvoen som er der ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Er jo ikke akkurat noe prakt eksemplar den e30'n min heller,men litt bedre enn di fleste volvoene her i bygda kansje:-p Hvilken bil for du med på treffet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 kjørte ikke min, men kjørte en e46 330ci med bbs lm felger var jeg som dro utpå med rc bilen om du så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Så ikke rc bilen,men var jeg som var han billettøren som spurte hvilken motor d var i bilen da du skulle betale deg inn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 alright da husker jeg deg det var hun som satt frammi sin bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 En helt grei dekkspiser det der ja Men ville vært forsiktig med å begynne en sladd på grusen også fortsette den opp på asfalten. En bekjent gjorde det samme med sin Mazda 323 og regelrett knuste girkassa. Nå har jo du BMW og ikke Mazda, men alikavel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Det tror jeg ikke han trenger og bekymre seg for med så liten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hehe,neste motor må jo bli s85 tror jeg,snakker litt større motor da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå