SST Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Har en -97 320iT hvor jeg syns det er veldig dårlig fart i vifta. Eller rettere sagt, syns det kommer veldig lite luft ut av dysene selv med vifta på full pupp. Ingen ulyder i vifta ellers. Kan dette tyde på tett pollenfilter?
Kjexx Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Vet ikke, men du kan kjøpe varmeapparat av meg.. Har ett til overs..
baremats91 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 da må du ha veldig tett pollenfilter for å si det sånn kan være mange ting bryteren din viftemotstand selve vifta. har vifta blitt brukt i det siste? brukt i vinter? har bilen stått mye i vinter? har bilen stått mye før du brukte den og vifta fungerte bra før du parkerte? om det har vært noen av de siste spm. så kan akslingen på vifta ha rusta fast. da er det bare å måke på meg noe hts eller noe anna smøreolje så er vifta så god som ny
SST Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Vet ikke, men du kan kjøpe varmeapparat av meg.. Har ett til overs.. Skal ha det i bakhodet om det skulle bli nødvendig
SST Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 da må du ha veldig tett pollenfilter for å si det sånn kan være mange tingbryteren din viftemotstand selve vifta. har vifta blitt brukt i det siste? brukt i vinter? har bilen stått mye i vinter? har bilen stått mye før du brukte den og vifta fungerte bra før du parkerte? om det har vært noen av de siste spm. så kan akslingen på vifta ha rusta fast. da er det bare å måke på meg noe hts eller noe anna smøreolje så er vifta så god som ny Noe luft kommer det fra dysene, men ikke på langt nær så mye som det skal. Man hører også at viften går på de forskjellige nivåene. Bilen har hvertfall gått jevnt og trutt vinteren gjennom. Tror jeg satser på å bytte pollenfilter i første omgang, så får jeg evnt. ta det videre derfra. Takk for hjelpen
xtremnerd Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 da må du ha veldig tett pollenfilter for å si det sånn kan være mange tingbryteren din viftemotstand selve vifta. har vifta blitt brukt i det siste? brukt i vinter? har bilen stått mye i vinter? har bilen stått mye før du brukte den og vifta fungerte bra før du parkerte? om det har vært noen av de siste spm. så kan akslingen på vifta ha rusta fast. da er det bare å måke på meg noe hts eller noe anna smøreolje så er vifta så god som ny Noe luft kommer det fra dysene, men ikke på langt nær så mye som det skal. Man hører også at viften går på de forskjellige nivåene. Bilen har hvertfall gått jevnt og trutt vinteren gjennom. Tror jeg satser på å bytte pollenfilter i første omgang, så får jeg evnt. ta det videre derfra. Takk for hjelpen Fant du ut hvorfor vifta har dårlig fart? Har samme problemet på en bil her..
Kjexx Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Er kanskje motstanden eller relè? Har du skiftet det?
Bmwrob Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Er sikkert vifta di som er gammel, prøvd en annen? På min M3 som er relativt nyere så ble symptomene helt lik din bil nå når det gjaldt luftstrøm. Hjalp veldig å bytte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå