Glenglen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 fikk testen den litt 0-100 var såpass raskt at jeg rakk ikke tenke over det engang.. også med en bil på flere tonn! men lyden i'n, å herrejesus! var ganske klam i mannemusa når jeg parkerte hehe
Glenglen Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Så denne skjønnheten å gårdsplassen og snik tok et bilde!
Richie85 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Jeg tror det var deg jeg møtte ved Jarlsberg Hovedgård?? Så deg litt for sent til å vinke så du så det... hehe! Ikke solgt denne enda?
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig!
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Jeg tror det var deg jeg møtte ved Jarlsberg Hovedgård?? Så deg litt for sent til å vinke så du så det... hehe! Ikke solgt denne enda? Hehe jepp var meg der å hilste jeg vettu! den blir ikke solgt
Syse Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Really?? det ække meninga, tut i tillegg
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Really?? det ække meninga, tut i tillegg Den er grei! nå blir'e leven i byn!
Richie85 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Gi'n fingern!! Da bråsnur han, helt sikkert
Glenglen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Har jaggu blitt kaldere i lufta her i Tønsberg nå... faen! Blir ikke slutt på cab'n før snøen faller!
Glenglen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Hehe ja var der en liten tur på mandag for å legge fra meg noen papirer i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå