///Kristian Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Den var ikke dum...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 fikk testen den litt 0-100 var såpass raskt at jeg rakk ikke tenke over det engang.. også med en bil på flere tonn! men lyden i'n, å herrejesus! var ganske klam i mannemusa når jeg parkerte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Så denne skjønnheten å gårdsplassen og snik tok et bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Jeg tror det var deg jeg møtte ved Jarlsberg Hovedgård?? Så deg litt for sent til å vinke så du så det... hehe! Ikke solgt denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Jeg tror det var deg jeg møtte ved Jarlsberg Hovedgård?? Så deg litt for sent til å vinke så du så det... hehe! Ikke solgt denne enda? Hehe jepp var meg der å hilste jeg vettu! den blir ikke solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Really?? det ække meninga, tut i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Really?? det ække meninga, tut i tillegg Den er grei! nå blir'e leven i byn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Var deg jeg møtte ved bakkenteigen, ja? Ja det var det vettu, jeg har møtt deg MAAANGE ganger i cab'n din, men du hilser jo aldrig! Gi'n fingern!! Da bråsnur han, helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Har jaggu blitt kaldere i lufta her i Tønsberg nå... faen! Blir ikke slutt på cab'n før snøen faller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Ey, har du vært innom her uten å si hei?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Hehe ja var der en liten tur på mandag for å legge fra meg noen papirer i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Er ikke unnskyldt for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå