Kai-P. Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Grattis med cab! Dette ser jo ut som veldig fin bil. Har spesielt sansen for fargekombinasjonen på taket og bilen, litt utradisjonelt - veldig ofte er taket svart. For håpe det ordner seg så du ikke må selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Hehe vi får se hva det blir til går å sikler på litt annet for tiden å men det er hemmelig så ikke si det til noen. lengen siden du har vert på forumet Kai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Oi, oi! Spennende, da! Hemmeligheten din er trygg hos meg, vet du. Joda, der er en stund siden jeg var her sist. Har hatt en liten pause fra Bmw, men nå kjører jeg riktig merke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Trenger litt hjelp med å få tak i en del til bilen vert på begge de lokale huggerne for å finne men ingen hadde viewtopic.php?f=13&t=199991 der er ønskes kjøpt annonsen min her på bimmers ^^ håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Skjer det noe her da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Bimmern står nå i garasjen klar for å gjennomgå en god del oppussing kommer litt mere info om det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Her kommer en liten update Idag fikk bilen en siste vask ute, for hånd selfølgelig og knipset et par bilder i mørke med iPhone. Så nå er den parkert inne i garasje/verkstedet for vintern og skal gjennomgå endel forrandring! og det liker vi! Garasjen ryddet og kostet klart for et stk BMW og en golf 3 Litt arbeidslys som vi har blitt sponset med! Og sist og ikke minst.. DET NYE SKINNINTERIØRET! Handlet av ThomasHm5 her på forumet og jeg kunne ikke vert mere fornøyd! Har stått i en m3 cab tidligere og er bob bob ca 95% strøkent. Det skal gjenomgå swisswax leather care og litt oppfarging på førerstolen. er et par klassiske rynker der. Kan jo legge til at Felgene ( Rondell 0072, 17" et35 ) skal selges og det samme gjelder gamle interiøret mitt. Bare å rope ut om noen vil ha sports stoler eller pene hjul . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 se her ja! Her skjer det ting! Skal bilen stå på bukker i vinter også eller? hehe.. Blitt skikkelig entusiast du Glenn! Hyggelig å se deg igjen på byen foressten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Jepp bilen skal på bukk i vinter mye lettere å få skrudd litt da. har felgplaner for neste sessong hehe Alltid koselig å treffe på kjentfolk selv om man er en tanke bedugget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Detta blir bra Gleder meg til å se resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Detta blir bra Gleder meg til å se resultater Starter litt på skratch her, så må handle inn alt fra verktøy og bukker til alle delene jeg skal ha Forhåpentligvis er alle hjula i lufta til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Begynnte såvidt å leke litt med fronten på bilen idag. tok først av høyre blinklys, så sto jeg fast med venstre.. ville faen ikke av! tenkte å lurte mye, men så tittet jeg inn bak med litt lys og der fant jeg en liten overraskelse! 5cm lang skrue som sto gjennom hele blinklyset bra jobbe hvem enn som har gjort det liksom.. Til dere som legger merke til den rustne grillramma.. ja den skal byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Pen bil! Vi har nesten samme bil. Har coupe da Se tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Pen bil! Vi har nesten samme bil. Har coupe da Se tråden min Takker har sett på tråden din opptil flere ganger vettu. ser flott ut din å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Noen som er i sponseform? satte sammen bare noe av det som trengs til bilen i vinter på GS og fikk en saftig liste Tips og triks ønskes her altså.. Trenger også en dynamo, men ny en blir litt for stiv i pris for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå