Erik89 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Sammenlign prisene med koed? Og send dem en mail, koed og gs, og prøv å få til en pakkerabatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Noe av dette går kanskje an å få tak i brukt,må jo lakkeres alikevel.Sjekk koed,blir nok noe billigere. Geir Ove Lilleeng/Fredrik Olsson er to veldig hyggelige personer,når jeg bestilte mye for noen år siden.Så lag en liste å send dem på mail,om det er noe mulighet til å få noe pakkerabatt som Erik89 skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Takk for gode råd gutter, skal se på tipsene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Fikk startet hele prosjektet idag med demontering av fronten fikk meg en god overraskelse når grillramma skulle av, fyttikatta for et jobb.. er jo over dobbelt så mange skruer i grill ramma som i frontfanger jo! også ikke veldig lett å finne MEN, nå er det hvertfall av og nytt skal på! M fanger, rustfri ny grillramme med sort grill. Hovedlyktene skal få en runde med laminX og litt glass shine må til. Så nå står bilen sånn her i garasjen. må si jeg er ekstremt fornøyd med å være igang med mitt aller første prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Alltid morro å bytte ut gammelt med nytt Pass på å kjøpe 97 Grillen (eller var det sen 96 modelen som fikk dem) med den brede type nyrer? Hvis du ikke liker den gammle da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Alltid morro å bytte ut gammelt med nytt Pass på å kjøpe 97 Grillen (eller var det sen 96 modelen som fikk dem) med den brede type nyrer? Hvis du ikke liker den gammle da Så facelift grillen er bredere også? eneste jeg viste om den er at den stikker så mye ut av ramma i forhold til den gamle.. vet ikke om jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Nei nei beklager for litt feil skrevet,er som du sier at nyrene er litt bredere men grillen er den samme,ikke alle som liker facelift å beholder den gammle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Fikk gjort litt idag også Jeg og Kny ribbet ut hele interiøret og satt skinnet inn i baksete. Har et par små problemer, som å komme til en skrue for å få av armlene.. sitter rett under i bakant. any tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Pent Morro å ha bimmern på vinteroppussing i garasje. Kjedelig å stå ute i kulda og fikse slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Pent Morro å ha bimmern på vinteroppussing i garasje. Kjedelig å stå ute i kulda og fikse slike ting. hehe, hadde jeg mått stått ute så hadde det nok vert uaktuelt å ha et prosjekt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Har en salgs tråd ute nå viewtopic.php?f=14&t=209251 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Følger med på denne:-) Ser ut som fin cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Følger med på denne:-)Ser ut som fin cab Takker veldig fornøyd med bilen selv. men kommer til å bli mye bedre 2012 sessongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Bør få på plass en S50B32 i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Bør få på plass en S50B32 i denne Det hadde vært deilig.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå