Gå til innhold

Glenn's BMW 318 cab....solgt...

Anbefalte innlegg

Hehe denne bilen drømmer like mye som eiern sin om en M power motor :) er i litt prat her og der, men blir ikkeno denna vinteren.

Handler inn full M-Tech fra thomashm5 her på forumet denne eller neste uke også står komplett M3 understell fra samme selger som neste på lista :D så da får vi se, blir en artig vinter vet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjedd lite på cab fronten, men var ute å testet denne godbite her i helgen! :mrgreen:

X6 M! Hybrid drive! 560 hk chippet :applause:

Må si det dro hakket bedre enn gamle 318 #-o

4s9c4wanqgapknp4gv60.jpg

Det der er jo en helt vanlig X6, ikkenoe X6M :) Den største motoren til X6 er 4.4 l V8 med twinturbo. M-utgaven har 547 hk, også det en 4.4 l V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer enn en "helt vanlig" X6, noen ///M er det nok ikke nei, men activehybrid. Skjelden man ser X6 med det panseret, så jeg vil ikke si den er helt vanlig. Originalt har den vel noe over 400hk/600nm mot X6M sine 555hk/680nm. Chippet så er nok aks 0-100 ganske lik X6M :) Har selv sittet på med denne, og den går noe helt styggjævlig til å være så stor og tung :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer enn en "helt vanlig" X6, noen ///M er det nok ikke nei, men activehybrid. Skjelden man ser X6 med det panseret, så jeg vil ikke si den er helt vanlig. Originalt har den vel noe over 400hk/600nm mot X6M sine 555hk/680nm. Chippet så er nok aks 0-100 ganske lik X6M :) Har selv sittet på med denne, og den går noe helt styggjævlig til å være så stor og tung :P

480 hk org. Så ja, det flytter seg nok greit! :) Men at den får 560 hk kun med chip, er tvilsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...