Glenglen Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Hehe denne bilen drømmer like mye som eiern sin om en M power motor er i litt prat her og der, men blir ikkeno denna vinteren. Handler inn full M-Tech fra thomashm5 her på forumet denne eller neste uke også står komplett M3 understell fra samme selger som neste på lista så da får vi se, blir en artig vinter vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Hvor lønner det seg å bestille LaminX fra? evt annet merke.. kvalitet er å foretrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Lamin-X sin hjemmeside Ferdig kuttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Lamin-X sin hjemmeside Ferdig kuttet Sjekket opp LaminX sine priser mot GSbildeler sine.. er jo OVER halv pris fra statene o0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Under mener du vel? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Under mener du vel? ;D but ofc kanskje litt dårlig formulert av meg... but u got it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Og ja jeg bestillte litt LaminX kommer bilder når jeg begynner på lykt prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Skjedd lite på cab fronten, men var ute å testet denne godbite her i helgen! X6 M! Hybrid drive! 560 hk chippet Må si det dro hakket bedre enn gamle 318 Det der er jo en helt vanlig X6, ikkenoe X6M Den største motoren til X6 er 4.4 l V8 med twinturbo. M-utgaven har 547 hk, også det en 4.4 l V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er nok mer enn en "helt vanlig" X6, noen ///M er det nok ikke nei, men activehybrid. Skjelden man ser X6 med det panseret, så jeg vil ikke si den er helt vanlig. Originalt har den vel noe over 400hk/600nm mot X6M sine 555hk/680nm. Chippet så er nok aks 0-100 ganske lik X6M Har selv sittet på med denne, og den går noe helt styggjævlig til å være så stor og tung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Gul lyktefolie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er nok mer enn en "helt vanlig" X6, noen ///M er det nok ikke nei, men activehybrid. Skjelden man ser X6 med det panseret, så jeg vil ikke si den er helt vanlig. Originalt har den vel noe over 400hk/600nm mot X6M sine 555hk/680nm. Chippet så er nok aks 0-100 ganske lik X6M Har selv sittet på med denne, og den går noe helt styggjævlig til å være så stor og tung 480 hk org. Så ja, det flytter seg nok greit! Men at den får 560 hk kun med chip, er tvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Ja, kan skrive under på at den gjør det I morra skal jeg og Glenn ut på tur! Spent på hvordan caben vil se ut etter vintern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Ja, kan skrive under på at den gjør det I morra skal jeg og Glenn ut på tur! Spent på hvordan caben vil se ut etter vintern! Oh yes, idag skal vi hente litt snacks til bilen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Gul lyktefolie Du får se hva slags lykte mod det blir når jeg er igang med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 ut i garasjen å leke med den nye M plasten til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå