Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Dette blir bra Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Moro Glenn!! Dette liker vi!!Kny: Velkommen til Nøtterøy skal du være Takk Mener jeg kjørte forbi huset ditt da vi tok oss en kjøretur på øya, hvis du har sånne solgardiner på siderutene bak for barn? Ligna veldig på bimmern din hvertfall! Og det var 325ix. Hehe, kan nok stemme det.. Det er heldigvis ikke huset vårt.. hehe, vi leier her frem til det dukker opp noe på Finn som er noe vi kunne tenkt oss.. Vi har blitt kresne på hva vi er på jakt etter, så det er ikke mye som faller i smak.. Men dette er et greit "kryp inn" til det kommer noe etterhvert Om bilen var møkkete, så var det nok riktig bil.. hehe! Blir fort grisete om dagen hverfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Vi er jo en god gjeng med Bimmers folk i Tønsberg omerådet nå, så tenkte å få igang et lokalt treff når snøen går Prøve å ta Biltema parkeringen på en søndag, evt Maxbo rett før. Må jo bli artig det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Moro Glenn!! Dette liker vi!!Kny: Velkommen til Nøtterøy skal du være Takk Mener jeg kjørte forbi huset ditt da vi tok oss en kjøretur på øya, hvis du har sånne solgardiner på siderutene bak for barn? Ligna veldig på bimmern din hvertfall! Og det var 325ix. Hehe, kan nok stemme det.. Det er heldigvis ikke huset vårt.. hehe, vi leier her frem til det dukker opp noe på Finn som er noe vi kunne tenkt oss.. Vi har blitt kresne på hva vi er på jakt etter, så det er ikke mye som faller i smak.. Men dette er et greit "kryp inn" til det kommer noe etterhvert Om bilen var møkkete, så var det nok riktig bil.. hehe! Blir fort grisete om dagen hverfall! Aha ok Husker ikke om den var møkkete, hehe. Men ganske sikker på at det var din jeg så nå ja Vi er jo en god gjeng med Bimmers folk i Tønsberg omerådet nå, så tenkte å få igang et lokalt treff når snøen går Prøve å ta Biltema parkeringen på en søndag, evt Maxbo rett før. Må jo bli artig det! Høres ut som en god plan Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 dagens store postkasse overraskelse fra Hong Kong ut i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 passet faen ikke..... fml! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Noen som vet hva som må moddes her? lagde en liten video for å vise problemet. http://www.youtube.com/watch?v=RGrGAmon ... 7iLpiW2opk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... rest_rear/ Fant delene du trenger På GS-bildeler: ETK - Seter - Bilde nr 18. Ca 225,- for den braketten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Jeg slet veldig med å få på chrom ringer, hadde heldigvis to instrumenthus. Den ene gikk det lekende lett på, den andre gikk det pokker meg ikke. Du får det nok til, men det er ganske vanskelig og man blir litt sinna etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Cabrio/Europe/318i-M43/LHD/M/1994/browse/seats/headrest_rear/Fant delene du trenger På GS-bildeler: ETK - Seter - Bilde nr 18. Ca 225,- for den braketten Takk ich will order på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Jeg slet veldig med å få på chrom ringer, hadde heldigvis to instrumenthus. Den ene gikk det lekende lett på, den andre gikk det pokker meg ikke. Du får det nok til, men det er ganske vanskelig og man blir litt sinna etterhvert. kan ta litt bilder av greia, men hovedsaklig så er ikke ringene "dype" nok til å stå gjennom instrumenthuset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Bestilte du ringer til E36 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Bestilte du ringer til E36 da? Disse bestillte jeg. http://www.ebay.com/itm/130563550717?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Skal funke dem der. Da har du bare ikke slitt nok med å få dem inn. Er helt usannsynlig vanskelig på enkelte instrumenthus. Bare fortsett å prøv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Skal funke dem der. Da har du bare ikke slitt nok med å få dem inn. Er helt usannsynlig vanskelig på enkelte instrumenthus. Bare fortsett å prøv. Grrrr... går det ann å få av glasset istede for å måtte lure de gjennom baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå