Gå til innhold

Glenn's BMW 318 cab....solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Moro Glenn!! Dette liker vi!!

Kny: Velkommen til Nøtterøy skal du være :)

Takk ;) Mener jeg kjørte forbi huset ditt da vi tok oss en kjøretur på øya, hvis du har sånne solgardiner på siderutene bak for barn? ;) Ligna veldig på bimmern din hvertfall! Og det var 325ix.

Hehe, kan nok stemme det.. Det er heldigvis ikke huset vårt.. hehe, vi leier her frem til det dukker opp noe på Finn som er noe vi kunne tenkt oss.. Vi har blitt kresne på hva vi er på jakt etter, så det er ikke mye som faller i smak.. Men dette er et greit "kryp inn" til det kommer noe etterhvert :)

Om bilen var møkkete, så var det nok riktig bil.. hehe! Blir fort grisete om dagen hverfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro Glenn!! Dette liker vi!!

Kny: Velkommen til Nøtterøy skal du være :)

Takk ;) Mener jeg kjørte forbi huset ditt da vi tok oss en kjøretur på øya, hvis du har sånne solgardiner på siderutene bak for barn? ;) Ligna veldig på bimmern din hvertfall! Og det var 325ix.

Hehe, kan nok stemme det.. Det er heldigvis ikke huset vårt.. hehe, vi leier her frem til det dukker opp noe på Finn som er noe vi kunne tenkt oss.. Vi har blitt kresne på hva vi er på jakt etter, så det er ikke mye som faller i smak.. Men dette er et greit "kryp inn" til det kommer noe etterhvert :)

Om bilen var møkkete, så var det nok riktig bil.. hehe! Blir fort grisete om dagen hverfall!

Aha ok :) Husker ikke om den var møkkete, hehe. Men ganske sikker på at det var din jeg så nå ja ;)

Vi er jo en god gjeng med Bimmers folk i Tønsberg omerådet nå, så tenkte å få igang et lokalt treff når snøen går :)

Prøve å ta Biltema parkeringen på en søndag, evt Maxbo rett før.

Må jo bli artig det!

Høres ut som en god plan Glenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet veldig med å få på chrom ringer, hadde heldigvis to instrumenthus. Den ene gikk det lekende lett på, den andre gikk det pokker meg ikke. Du får det nok til, men det er ganske vanskelig og man blir litt sinna etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet veldig med å få på chrom ringer, hadde heldigvis to instrumenthus. Den ene gikk det lekende lett på, den andre gikk det pokker meg ikke. Du får det nok til, men det er ganske vanskelig og man blir litt sinna etterhvert.

kan ta litt bilder av greia, men hovedsaklig så er ikke ringene "dype" nok til å stå gjennom instrumenthuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...