Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Skal funke dem der. Da har du bare ikke slitt nok med å få dem inn. Er helt usannsynlig vanskelig på enkelte instrumenthus. Bare fortsett å prøv. Grrrr... går det ann å få av glasset istede for å måtte lure de gjennom baksiden? Hehe, skjønner at det der er helt forbanna irriterende. Satt selv leeenge å banna for å få det til. Må nok ta de gjennom baksida dessverre. Jeg festet de små ringene først, så tok jeg de store. Prøv å bøye dem forsiktig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Skal funke dem der. Da har du bare ikke slitt nok med å få dem inn. Er helt usannsynlig vanskelig på enkelte instrumenthus. Bare fortsett å prøv. Grrrr... går det ann å få av glasset istede for å måtte lure de gjennom baksiden? Hehe, skjønner at det der er helt forbanna irriterende. Satt selv leeenge å banna for å få det til. Må nok ta de gjennom baksida dessverre. Jeg festet de små ringene først, så tok jeg de store. Prøv å bøye dem forsiktig på plass. ok, får inn i verkstedet å prøve litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Bøye på ringene.. bad idea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 hahaha, forsiktig da glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Og da var nye bestillt http://www.ebay.com/itm/150706570940?_t ... IT&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Men serr, har brukt nærmere 3 timer på å få i de ringene og ikke faen om det skal gå liksom... må jo være noe feil i varen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Men serr, har brukt nærmere 3 timer på å få i de ringene og ikke faen om det skal gå liksom... må jo være noe feil i varen! Trodde jeg også. Enkelte instrumenthus fungerer det bare ikke før man har sittet 1 dag. Hadde sikkert 4 blødene sår på henda etter jeg var ferdig. Prøvde å varme opp ringene, prøvde alt for å få dem til å sitte. Jeg ga opp på det instrumenthuset. Heldigvis hadde jeg to instrumenthus, og tror du ikke det gikk rett inn på hus nr2. Tom meg 1 min å få alle ringene på plass. Var mye hat den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Men serr, har brukt nærmere 3 timer på å få i de ringene og ikke faen om det skal gå liksom... må jo være noe feil i varen! Trodde jeg også. Enkelte instrumenthus fungerer det bare ikke før man har sittet 1 dag. Hadde sikkert 4 blødene sår på henda etter jeg var ferdig. Prøvde å varme opp ringene, prøvde alt for å få dem til å sitte. Jeg ga opp på det instrumenthuset. Heldigvis hadde jeg to instrumenthus, og tror du ikke det gikk rett inn på hus nr2. Tom meg 1 min å få alle ringene på plass. Var mye hat den dagen Har sår på 3 fingre nå jeg å men skulle jeg hatt en kjangs må jeg få meg MINST 1 hånd til. men er kanskje på tide å lete etter et nytt hus da.. Får prøve med de nye ringene som kommer, men går ikke de i så må jeg på BMW deler tilsalgs tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Kjenner til den at man skulle hatt 1 hånd til. Spurte dama om hun kunne hjelpe meg. Det skulle jeg aldri ha gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Sånt fikle arbeid er jo perfekt til små jente hender bare de ikke brekker en negl.. det ville vert krise da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Jeg monterte nyligt slike ringer i min cab og konas racer bil. På hennes bil gikk det unna på 3min, smatt rett i. Min bil der imot er saken en helt annen. 3timer, 2 sår på finger tuppene, glo varmt vann, grønnsåpe rundt hele stue bordet var det som skulle til. sier bare lykke til med forsøk 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Jeg monterte nyligt slike ringer i min cab og konas racer bil.På hennes bil gikk det unna på 3min, smatt rett i. Min bil der imot er saken en helt annen. 3timer, 2 sår på finger tuppene, glo varmt vann, grønnsåpe rundt hele stue bordet var det som skulle til. sier bare lykke til med forsøk 2. Aww.. gleder meg kjenner jeg skal hvertfall ikke bøye og herje så mye med de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Fikk gjort litt smått idag, klargjort fanger, grillramme og sideskjørt for våtsliping. Ikke minst vasket og demontert lykter klar for LaminX Bare 1 spm, er det noen mulighet for å få av klipsene til gitteret i fangern UTEN å ødelegge noe? er en slags fiskekrok løsning som holder den fast hvis jeg ikke tar helt feil ( se bilde ) Fikk tittet litt inni lyktene og de små runde glassa er limt fast i rammen. kan jeg ta laminX'n på insiden av små glassene, eller må jeg kutte de ut og legge filmen på utsiden av "innerglasset" .. nå ble det mye greier, men dere skjønner hvor jeg vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hvem farge skal du ha på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Hvem farge skal du ha på lyktene? Blir gult i de to innerste runde og tåkelysa LaminX sporinga mi har stått stille siden 2.des , Miami Florida.. lurer på hva som skjer. kanskje jeg ikke får noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå