Gå til innhold

Glenn's BMW 318 cab....solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik som jeg har? ^^

Kjedelig, er det ikke sendt derfra engang?

Du skulle gått for GS, fikk det ila noen dager derfra :P

Ja blir som din, bare ikke de ytterste glassene i lykta :)

Har heldigvis god tid så ikkeno stress enda, kommer det ikke så bare bestiller jeg fra GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med på bølgen med laminX gul film på lyktene. Fant ut at CCFL ikke var noe for meg. Jeg tenkte faktisk bare å legge film på de innerste glassene, samt tåkelys. :)

Det liker vi! blir kult hvis vi får mange e36'r på treffet jeg og kny arrangerer til våren her i Tønsberg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med på bølgen med laminX gul film på lyktene. Fant ut at CCFL ikke var noe for meg. Jeg tenkte faktisk bare å legge film på de innerste glassene, samt tåkelys. :)

Det liker vi! blir kult hvis vi får mange e36'r på treffet jeg og kny arrangerer til våren her i Tønsberg :)

Det blir bra det! :D

Gleder meg til bilder.

Jeg får nok dratt med meg noen tyskere fra området, til treffet deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra det! :D

Gleder meg til bilder.

Jeg får nok dratt med meg noen tyskere fra området, til treffet deres:)

Høres bra ut Eirik! jo flere tyskere jo bedre! men husk at dette blir kun hygge treff for oss og ingen form for banekjøring eller herjing på plassen vi får tak i. da får vi heller ta en runde og spole opp noen andre parkeringsplasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...