Erik89 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Slik som jeg har? ^^ Kjedelig, er det ikke sendt derfra engang? Du skulle gått for GS, fikk det ila noen dager derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Slik som jeg har? ^^Kjedelig, er det ikke sendt derfra engang? Du skulle gått for GS, fikk det ila noen dager derfra Ja blir som din, bare ikke de ytterste glassene i lykta Har heldigvis god tid så ikkeno stress enda, kommer det ikke så bare bestiller jeg fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Slenger med på bølgen med laminX gul film på lyktene. Fant ut at CCFL ikke var noe for meg. Jeg tenkte faktisk bare å legge film på de innerste glassene, samt tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Slenger med på bølgen med laminX gul film på lyktene. Fant ut at CCFL ikke var noe for meg. Jeg tenkte faktisk bare å legge film på de innerste glassene, samt tåkelys. Det liker vi! blir kult hvis vi får mange e36'r på treffet jeg og kny arrangerer til våren her i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Fant akkurat hva slags gravstein jeg skal ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Får prøve å kombinere det treffes med en helg hos Kenneth jeg da Satse på premie for langveisfarer jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Høres bra ut med et treff i Tbg, Glenn. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Slenger med på bølgen med laminX gul film på lyktene. Fant ut at CCFL ikke var noe for meg. Jeg tenkte faktisk bare å legge film på de innerste glassene, samt tåkelys. Det liker vi! blir kult hvis vi får mange e36'r på treffet jeg og kny arrangerer til våren her i Tønsberg Det blir bra det! Gleder meg til bilder. Jeg får nok dratt med meg noen tyskere fra området, til treffet deres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Slenger med på bølgen med laminX gul film på lyktene. Fant ut at CCFL ikke var noe for meg. Jeg tenkte faktisk bare å legge film på de innerste glassene, samt tåkelys. Det liker vi! blir kult hvis vi får mange e36'r på treffet jeg og kny arrangerer til våren her i Tønsberg Det blir bra det! Gleder meg til bilder. Jeg får nok dratt med meg noen tyskere fra området, til treffet deres:) Høres bra ut Eirik! jo flere tyskere jo bedre! men husk at dette blir kun hygge treff for oss og ingen form for banekjøring eller herjing på plassen vi får tak i. da får vi heller ta en runde og spole opp noen andre parkeringsplasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Har en følelse at bilen min ikke blir veldig lav forran med senkesettet jeg har bestillt fra GS. Derfor vurderer jeg å gjøre noe med M fangern, leppe, splitters ellerno, tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 De jeg kjenner har ikke behov for slikt, bare hyggelig med et treff for å se litt Da kjøper du deg leppe, og splittere Det hjelper litt, og så slipper du å slippe den helt ned i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Kjøp deg cupspoiler og GT splittere, skal ha dette på min bil også Du finner dette på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Splittere må du ha, Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 GT-splittere ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Cup spoiler er den "orgniale" lista som er i bunn ikkesant? den har jeg hvertfall, og da er det jo bare hive på noen splittere alt det burde også være i sort plast og ikke lakkes opp vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå