///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Cup spoiler er den "orgniale" lista som er i bunn ikkesant? den har jeg hvertfall, og da er det jo bare hive på noen splittere alt det burde også være i sort plast og ikke lakkes opp vell?[/quot splitterne må være sorte, ja Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Ja, behold sortfargen, er greit å ha litt fargekontraster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 noen som har eksempelbilde til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Min gamle Coupè.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Var kanskje ikke det beste bilde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Ikke verdens beste bilder dette heller, men sånn så det ut på min gamle sedan; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Kjempe fine bilder detta ikke minst sexy biler! hva skjedde? 5'r er jo ikke no gøy hehe. Kai da! Anyway, da får jeg bestille meg splittere! fant også en girkule på Koed jeg må ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Det blir bra, sjef! Splittere gjør mye E36`n jeg hadde er savn.. Var go`bil det M-girkule du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Det blir bra, sjef! Splittere gjør mye E36`n jeg hadde er savn.. Var go`bil det M-girkule du skal ha? Ja sort matt skinn med M-giremblem kan lure ut at bilde av den jeg har nå etterhvert.. fytti den er stygg. chrome deksel som er slitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Har denne ///M girkula jeg også, har bilde av den i tråden min på side 11 ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Savner faktisk den bilen iblant, var veldig glad i den. Joda, femmer er gøy det også - på sin måte. Har blitt veldig glad i det lave lydnivået inni kupéen.. Kunne godt tenkt meg en E36 328 coupé etterhvert, men disse begynner å bli sjelden vare. Bra du går for splittere, det kan bare gjøre bilen din finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Da har de nye instrument ringene kommet! Litt mere kvalitetsfølelse her, men egen pappeske og bobleplast! De gamle som knakk kom i en ziplokk pose... Gleder meg til å prøve få disse i! her er det litt dyperer ringer så ser ut som det skal bli endel lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Hvor mye kosta de? Og hvor kjøpte du de? Har egentlig sett på slike helt siden jeg kjøpte bilen, men har aldri fått meg selv til å kjøpe de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Hvor mye kosta de? Og hvor kjøpte du de? Har egentlig sett på slike helt siden jeg kjøpte bilen, men har aldri fått meg selv til å kjøpe de Disse kjøpte jeg ebay selfølgelig hehe. FREE SHIPPING ser jeg etter som regel http://www.ebay.com/itm/150706570940?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Hehe, får håpe du får det til denne gangen da Instrumentringer løfter interiøret veldig syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå