Gå til innhold

Glenn's BMW 318 cab....solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en mnd's krøll med LaminX gutta er endelig en pakke på vei :D

siste sporings info:

Acceptance

December 20, 2011, 4:21 pm

BLAIRSVILLE, GA 30512

Georgia i usa :) så blir nok ikke no pakke på meg før i januar hvertfall! men lyktene ligger klare å venter på film :applause:

Ingen som hadde tips om de runde små glassene inners i lykta? ta ut de, hive på film og lime inn igjen? eller feste filmen på insiden av glasset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette nettopp selv med mine lykter. Var ikke værre enn å dele lykta. Ta en tapetkniv å skjære opp beskyttelsen rundt de to runde glassene. Ta ut glass, legg på lamin-x og sett glass tilbake. Du kan eventult prøve å lime glassene på plass igjen hvis du syns de sitter dårlig. Jeg bare la dem i sporet sitt, sitter som bare det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette nettopp selv med mine lykter. Var ikke værre enn å dele lykta. Ta en tapetkniv å skjære opp beskyttelsen rundt de to runde glassene. Ta ut glass, legg på lamin-x og sett glass tilbake. Du kan eventult prøve å lime glassene på plass igjen hvis du syns de sitter dårlig. Jeg bare la dem i sporet sitt, sitter som bare det. :)

Har tilgang til det meste av lim, så blir nok limet sammen igjen :D

Men da kjører vi på og deler opp lyktene litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve meg på LaminX idag!

kikket litt på youtube etter monteringstips, og endte med å montere det som en sticker, ikke solfilm som mange gjorde.

VELDIG lett å montere, spesielt siden det kom pre-cut fra LaminX og passet lyktene perfekt!

Gulfargen er mye sterkere enn det kommer frem på bilde under.

Lite før og etter :)

g6beyjiyh89htlqoiwxv.jpg

v2qcd64k1zg27k600b0d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en rest pakke fra GS idag, dermed ble endelig nakkestøttene for baksete ferdig montert.

samt fått på m3 dørlistene permanent ettersom jeg manglet noen endeklipps.

De klippsa måtte moddes litt for å få dem til å passe :)

det gamle hvite klippset var jo ubrukelig, sikkert noe som passer på M3'n :)

Fra venstre: Modded, ny orginal og den hvite er orginal gammel.

1agyh6kdfpyuwqf8awxq.jpg

Fikk også rivd ut litt ekstra elektronikk. Må jo få ned kiloprisen på vogna :mrgreen:

Er handsfree opplegg fra steinalderen med Nokia5110 som pimpmobil :applause:

58hh1n1okk0406tnoe2c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet veldig med det hvite klipset selv, det passet jo rett og slett ikke. Hvordan moddet du? Moddet du slik at det vanlige klipsene passet i det sporet hvor den hvite egentlig skulle sitte?

Jeg sliter også veldig med å få listene til å sitte, spesielt den midtlista (den lengste). Virker ikke som klipsene vil "klipse" seg, så har en glipe mellom bil og list på 2-3 mm. What do to? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet veldig med det hvite klipset selv, det passet jo rett og slett ikke. Hvordan moddet du? Moddet du slik at det vanlige klipsene passet i det sporet hvor den hvite egentlig skulle sitte?

Jeg sliter også veldig med å få listene til å sitte, spesielt den midtlista (den lengste). Virker ikke som klipsene vil "klipse" seg, så har en glipe mellom bil og list på 2-3 mm. What do to? :|

Det ytterste klippset på listen skal står i en liten firkantet slot, feste på sin egen måte enn resten av døra. Er de jeg har moddet opp. bestille klipps fra GS som egentlig burde passet, men neida.. så da ble det frem med dremmel'n og kappe litt. er jo selve låsehode som jeg trengte og det passet perfekt. bare justerte litt på festet i lista.

Gummihatten på klippsene kan det se ut som står litt halveis nedpå når de faktisk står riktig. også må du ikke være redd for å bruke makt når du skal få det sammen. klinte til døra mi for å få dem på jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...