Glenglen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Hehe, får håpe du får det til denne gangen da Instrumentringer løfter interiøret veldig syns jeg Klarte ikke vente, ble bra det! smatt rett på plass. Gleder meg til å montere sammen resten av instrumentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Dårlig bilde, skal få ut et når det er tilbake i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Etter en mnd's krøll med LaminX gutta er endelig en pakke på vei siste sporings info: Acceptance December 20, 2011, 4:21 pm BLAIRSVILLE, GA 30512 Georgia i usa så blir nok ikke no pakke på meg før i januar hvertfall! men lyktene ligger klare å venter på film Ingen som hadde tips om de runde små glassene inners i lykta? ta ut de, hive på film og lime inn igjen? eller feste filmen på insiden av glasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Gjorde dette nettopp selv med mine lykter. Var ikke værre enn å dele lykta. Ta en tapetkniv å skjære opp beskyttelsen rundt de to runde glassene. Ta ut glass, legg på lamin-x og sett glass tilbake. Du kan eventult prøve å lime glassene på plass igjen hvis du syns de sitter dårlig. Jeg bare la dem i sporet sitt, sitter som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Gjorde dette nettopp selv med mine lykter. Var ikke værre enn å dele lykta. Ta en tapetkniv å skjære opp beskyttelsen rundt de to runde glassene. Ta ut glass, legg på lamin-x og sett glass tilbake. Du kan eventult prøve å lime glassene på plass igjen hvis du syns de sitter dårlig. Jeg bare la dem i sporet sitt, sitter som bare det. Har tilgang til det meste av lim, så blir nok limet sammen igjen Men da kjører vi på og deler opp lyktene litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Igår fikk jeg deler fra GS og endelig kom LaminX'n min i posten! så blir mye å ta tak i nå i januar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Etter gjennomgang av delene i pakka viste det seg at det var noen små feil selfølgelig men mails er sendt og håper på å få rettet opp i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Måtte prøve meg på LaminX idag! kikket litt på youtube etter monteringstips, og endte med å montere det som en sticker, ikke solfilm som mange gjorde. VELDIG lett å montere, spesielt siden det kom pre-cut fra LaminX og passet lyktene perfekt! Gulfargen er mye sterkere enn det kommer frem på bilde under. Lite før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Igang med hovedlyktene Også endelig fått inn instrumentet igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 fikk en rest pakke fra GS idag, dermed ble endelig nakkestøttene for baksete ferdig montert. samt fått på m3 dørlistene permanent ettersom jeg manglet noen endeklipps. De klippsa måtte moddes litt for å få dem til å passe det gamle hvite klippset var jo ubrukelig, sikkert noe som passer på M3'n Fra venstre: Modded, ny orginal og den hvite er orginal gammel. Fikk også rivd ut litt ekstra elektronikk. Må jo få ned kiloprisen på vogna Er handsfree opplegg fra steinalderen med Nokia5110 som pimpmobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Slet veldig med det hvite klipset selv, det passet jo rett og slett ikke. Hvordan moddet du? Moddet du slik at det vanlige klipsene passet i det sporet hvor den hvite egentlig skulle sitte? Jeg sliter også veldig med å få listene til å sitte, spesielt den midtlista (den lengste). Virker ikke som klipsene vil "klipse" seg, så har en glipe mellom bil og list på 2-3 mm. What do to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Slet veldig med det hvite klipset selv, det passet jo rett og slett ikke. Hvordan moddet du? Moddet du slik at det vanlige klipsene passet i det sporet hvor den hvite egentlig skulle sitte?Jeg sliter også veldig med å få listene til å sitte, spesielt den midtlista (den lengste). Virker ikke som klipsene vil "klipse" seg, så har en glipe mellom bil og list på 2-3 mm. What do to? Det ytterste klippset på listen skal står i en liten firkantet slot, feste på sin egen måte enn resten av døra. Er de jeg har moddet opp. bestille klipps fra GS som egentlig burde passet, men neida.. så da ble det frem med dremmel'n og kappe litt. er jo selve låsehode som jeg trengte og det passet perfekt. bare justerte litt på festet i lista. Gummihatten på klippsene kan det se ut som står litt halveis nedpå når de faktisk står riktig. også må du ikke være redd for å bruke makt når du skal få det sammen. klinte til døra mi for å få dem på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå