Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Syns det ser litt jalla ut med kopideffusor på org bakfanger jeg da, men Hadde det på 318is'en før jeg handla M-tech fanger. Du finner sikkert en pent brukt fanger tilsalgs, med litt flaks har den riktig lakk også Det får bli neste sessong må bruke kronene jeg har på å få den kjørbar og "ok" for 2012 sessongen Men har funnet ut at jeg har ingen monteringsdeler for sideskjørtene mine. trenger alle klips og gummipropper til de, og borsjablongen du har hadde vert super å fått lånt. kanskje kan låne deg litt også hvis du har erfaring med ettermontering av sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Det er en del år siden jeg kjøpte den, men jeg fant han igjen Han holder heldigvis på med det fortsatt.http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-Win ... 19cd93cac8 Takk for den! men jeg lurer på en ting, får man lurt den inn i kofferten hvis man skal ha passasjerer? eller må den ligge igjen hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Fikk meg en artig liten sak idag! 3 kanals helikopter til å fly inne med høres kanskje kjipt ut? men er faktisk artig. er såpass lite at man kan fly skikkelig rundt i stua og ikke bare stå på samme plass å hovre. Har tidligere hatt både Belt-CP og Align Trex600, men ingen av de er noe å fyre opp innendørs hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Syns det ser litt jalla ut med kopideffusor på org bakfanger jeg da, men Hadde det på 318is'en før jeg handla M-tech fanger. Du finner sikkert en pent brukt fanger tilsalgs, med litt flaks har den riktig lakk også Det får bli neste sessong må bruke kronene jeg har på å få den kjørbar og "ok" for 2012 sessongen Men har funnet ut at jeg har ingen monteringsdeler for sideskjørtene mine. trenger alle klips og gummipropper til de, og borsjablongen du har hadde vert super å fått lånt. kanskje kan låne deg litt også hvis du har erfaring med ettermontering av sideskjørt? Har jo montert på de to BMW'ene jeg har hatt, så husker vel fremgangsmåten Borremalen kan du låne, null problem! Er det org. M skjørt du har kjøpt, uten noe tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Syns det ser litt jalla ut med kopideffusor på org bakfanger jeg da, men Hadde det på 318is'en før jeg handla M-tech fanger. Du finner sikkert en pent brukt fanger tilsalgs, med litt flaks har den riktig lakk også Det får bli neste sessong må bruke kronene jeg har på å få den kjørbar og "ok" for 2012 sessongen Men har funnet ut at jeg har ingen monteringsdeler for sideskjørtene mine. trenger alle klips og gummipropper til de, og borsjablongen du har hadde vert super å fått lånt. kanskje kan låne deg litt også hvis du har erfaring med ettermontering av sideskjørt? Har jo montert på de to BMW'ene jeg har hatt, så husker vel fremgangsmåten Borremalen kan du låne, null problem! Er det org. M skjørt du har kjøpt, uten noe tilbehør? De er orginale ja, brukte som har stått på engelsk m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Husker jeg kjøpte de gummilistene som er øverst på skjørtet.... 300 kr pr stk på Morris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 hm.. lurer på om jeg skal få deg på besøk en dag når skjørtene er i hus igjen. så kan vi gå gjennom hva som trengs hadde vert supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 hm.. lurer på om jeg skal få deg på besøk en dag når skjørtene er i hus igjen. så kan vi gå gjennom hva som trengs hadde vert supert! Ja, jeg har også noe reservedeler og klips liggende du sikkert kan få bruk for til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 hm.. lurer på om jeg skal få deg på besøk en dag når skjørtene er i hus igjen. så kan vi gå gjennom hva som trengs hadde vert supert! Ja, jeg har også noe reservedeler og klips liggende du sikkert kan få bruk for til en billig penge Kanskje må på en shopping runde hos deg da ja kontakter deg nærmere så fort sideskjørtene er i hus vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Takk for den! men jeg lurer på en ting, får man lurt den inn i kofferten hvis man skal ha passasjerer? eller må den ligge igjen hjemme? Den går heldigvis inn i bagasjerommet ja Den er utrolig god å ha, så jeg anbefaler deg å kjøpe en slik til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Må si det blir nok en slik en til sommern ja! også får bilen en litt mere "utstyrt" følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Får legge ut litt bilder av hvordan det står til med bimmern også litt bilder før alle delene kommer tilbake fra lakkern og blir montert. Veldig fornøyd med skinninteriøret fra engelsk M3 Blir godt å fylle opp fronten med deler igjen! faceless.. Litt orden på skruer må man jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Orden i sysakene du Glenn Har tenkt på å svinge innom flere ganger, for å beskue garasjen. Ser aldri Golfen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Er det noe rart med håndbrekket ditt, det kommer liksom rett oppi midtarmlene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Er det noe rart med håndbrekket ditt, det kommer liksom rett oppi midtarmlene.... Er nok bare skinnet som er dratt opp. hele midtkonsolen er ute den må byttes evt, fikset opp. masse hull og merker etter den gamle handsfree'n som har stått der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå