Glenglen Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Orden i sysakene du Glenn Har tenkt på å svinge innom flere ganger, for å beskue garasjen. Ser aldri Golfen hjemme Hehe bare å ringe vettu golfen står som regel trøkt litt nedi garasjen, får carport til halve bilen og slipper å skrape ruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Da var det nylakkerte deler i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Bilder fornøyd med jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Utrolig godt fornøyd! har ikke funnet noe feil med lakken enda her er et par kjappe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Har litt dårlig passform på fangeren på den ENE siden... Den ene siden satt som et skudd. mens denne siden (bilde) har skikkelig gap mellom skjerm og fanger. løsnet plast feste for å se om det gikk noe lengre opp, men det var ikke rare biten. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Det så fint ut ja! Gleder meg til å se felgene på! Får du ikke satt den inn i festet sitt? :s Eller sitter den i, men med et stort gap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Det så fint ut ja! Gleder meg til å se felgene på! Får du ikke satt den inn i festet sitt? :s Eller sitter den i, men med et stort gap? Den sitter i feste, alt virker som er montert riktig. ennå så henger den ene siden litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 prøve å flytte fangeren på støtbjelken da. flytte mest mulig opp med 13mm mutterne, men rart det helt på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Pen lakkeringsjobb. Det må enten være sporet på fangeren eller sporet på bilen som henger litt lengre ned enn normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Ser ut som den ikke har gått skikkelig i sporet sitt..... Felgene så skikkelig bra ut! Har lyst til å lakke de slitne vinterfelgene mine hvite og bruke de som ekstrafelger/banehjul. Hva tror du de tar for bare felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Ser ut som den ikke har gått skikkelig i sporet sitt.....Felgene så skikkelig bra ut! Har lyst til å lakke de slitne vinterfelgene mine hvite og bruke de som ekstrafelger/banehjul. Hva tror du de tar for bare felgene? Hvis felgene er strøkne så tar de 500,- felgen. men er det mye kantkjøring + div merker så kan det bli mer, maks 1000,- per felg sa de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Det så fint ut ja! Gleder meg til å se felgene på! Får du ikke satt den inn i festet sitt? :s Eller sitter den i, men med et stort gap? Den sitter i feste sitt. skjønner ingenting, var jo ikke sånn på gamle fangeren. også sitter jo andre siden perfekt Blir no modding for å få festet litt lengre opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Festet som sitter på bilen tok jeg bare å utvidet hullene på og flyttet det lengre opp, så nå sitter fangeren perfekt! Takk til "Teknisk" for gode råd og tips som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Helhetsbilde, nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Det synes jeg var merkelig..men godt du fikk modda den da Enig med wiz! Redd vi må ta en photoshoot sammen til sommeren? ^^ Er jo ikke lange beita mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå