Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Helhetsbilde, nå! Må nok holde deg på pinebenken litt til, skal lakke nederste listen til frontfangeren selv OG jeg trenger et par nye monteringsklips til den så fangeren er ikke skrudd fast enda, kommer bilde så fort litt små ting er i orden. skal ta en runde med GS i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Det synes jeg var merkelig..men godt du fikk modda den da Enig med wiz! Redd vi må ta en photoshoot sammen til sommeren? ^^ Er jo ikke lange beita mellom oss. Selfølgelig skal vi det! Best du møter opp på treffet jeg og Kny på forumet skal arrangere til våren! vi går i planleggings modus denne helgen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Jeg stiller opp på photoshoot jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Ser ut som den ikke har gått skikkelig i sporet sitt.....Felgene så skikkelig bra ut! Har lyst til å lakke de slitne vinterfelgene mine hvite og bruke de som ekstrafelger/banehjul. Hva tror du de tar for bare felgene? Hvis felgene er strøkne så tar de 500,- felgen. men er det mye kantkjøring + div merker så kan det bli mer, maks 1000,- per felg sa de Ok, mine er skikkelig stygge på kantene. Ikke noe kantkjørte, men flasset lakk og alu'en har irra skikkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Detta blir så rått glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Det er bare å annonsere datoen, så er jeg nok med jeg vettu Bare å bli med det wiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ser ut som den ikke har gått skikkelig i sporet sitt.....Felgene så skikkelig bra ut! Har lyst til å lakke de slitne vinterfelgene mine hvite og bruke de som ekstrafelger/banehjul. Hva tror du de tar for bare felgene? Hvis felgene er strøkne så tar de 500,- felgen. men er det mye kantkjøring + div merker så kan det bli mer, maks 1000,- per felg sa de Ok, mine er skikkelig stygge på kantene. Ikke noe kantkjørte, men flasset lakk og alu'en har irra skikkelig.... Det er nok ikkeno problem, de blåser jo over felgene og lakker opp alt på nytt så burde være billig å fikse dine hvis de ikke er kantkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Dagens lille update: Montert sammen midtkonsolen igjen, måtte fikse den opp litt etter handsfree opplegget hadde store hull etter seg. og fått bestillt en haug av smådeler, klips osv fra GS. Burde bli en effektiv helg nå Regn med litt bilder denne helgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Blir det for pinglete med 195/40/17 på 8" ? 205/40/17 ser helt ok ut, men med hakket smalere blir det litt fetere looks. men bakfra vil jo bilen min se ut som den står på sykkelhjul vell...? sjekket Tyrestretch.com http://www.tyrestretch.com/8_195_40_R17 ... ex.jpg.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Jeg liker det mest uten strekk, og om det skal være strekk så er det minimalt. Så å si ikke mulig å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Kommer ikke det til å se litt "pinglete" ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Kommer ikke det til å se litt "pinglete" ut? Hehe jo det er det jeg tenker å må nok gå for 205 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Men hva skjer med GT splittere.. prisen jeg fikk av GS var svimmlende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Mener med "hva skjer"? Hvor mye skal de ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Da er treffet oppe å går! viewtopic.php?f=9&t=219070 http://www.facebook.com/events/150302208423677/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå