Gå til innhold

Glenn's BMW 318 cab....solgt...

Anbefalte innlegg

Helhetsbilde, nå! :D

Må nok holde deg på pinebenken litt til, skal lakke nederste listen til frontfangeren selv OG jeg trenger et par nye monteringsklips til den :)

så fangeren er ikke skrudd fast enda, kommer bilde så fort litt små ting er i orden. skal ta en runde med GS i morgen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det synes jeg var merkelig..men godt du fikk modda den da :)

Enig med wiz! :D

Redd vi må ta en photoshoot sammen til sommeren? ^^ Er jo ikke lange beita mellom oss.

Selfølgelig skal vi det! Best du møter opp på treffet jeg og Kny på forumet skal arrangere til våren!

vi går i planleggings modus denne helgen her :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den ikke har gått skikkelig i sporet sitt.....

Felgene så skikkelig bra ut! Har lyst til å lakke de slitne vinterfelgene mine hvite og bruke de som ekstrafelger/banehjul. Hva tror du de tar for bare felgene?

Hvis felgene er strøkne så tar de 500,- felgen. men er det mye kantkjøring + div merker så kan det bli mer, maks 1000,- per felg sa de :)

Ok, mine er skikkelig stygge på kantene. Ikke noe kantkjørte, men flasset lakk og alu'en har irra skikkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den ikke har gått skikkelig i sporet sitt.....

Felgene så skikkelig bra ut! Har lyst til å lakke de slitne vinterfelgene mine hvite og bruke de som ekstrafelger/banehjul. Hva tror du de tar for bare felgene?

Hvis felgene er strøkne så tar de 500,- felgen. men er det mye kantkjøring + div merker så kan det bli mer, maks 1000,- per felg sa de :)

Ok, mine er skikkelig stygge på kantene. Ikke noe kantkjørte, men flasset lakk og alu'en har irra skikkelig....

Det er nok ikkeno problem, de blåser jo over felgene og lakker opp alt på nytt :) så burde være billig å fikse dine hvis de ikke er kantkjørte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille update:

Montert sammen midtkonsolen igjen, måtte fikse den opp litt etter handsfree opplegget hadde store hull etter seg.

og fått bestillt en haug av smådeler, klips osv fra GS.

Burde bli en effektiv helg nå :D

Regn med litt bilder denne helgen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...